Jasia schreef:Hahaha
Zaterdag waren we buiten aan het rijden met Fleur & Marie..
Fleur liep naast de kont van Marie.. Eeerst heel lief en ineens HAP in d'r kont
wat een liefde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:mijn zadel is en hij past
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:mijn zadel is en hij past
Wat fijn!!
Roma_4ever schreef:Jasia schreef:Hahaha
sally stond eens in de wei met een hengst ze was neit hengstig en die hengst was een mietje dus kon niks gebeurendraaft ze dr met dr oren naar voren op af die hengst helemaal gelukkig daar aangekomen bijt ze hem in de neus schopt hem een keer en draaft vrolijk veder
Jasia schreef:Roma_4ever schreef:
sally stond eens in de wei met een hengst ze was neit hengstig en die hengst was een mietje dus kon niks gebeurendraaft ze dr met dr oren naar voren op af die hengst helemaal gelukkig daar aangekomen bijt ze hem in de neus schopt hem een keer en draaft vrolijk veder
Wel fijn hoor zo'n brutaaltje!
Anne durft niks tegen andere paarden.. En daardoor is zij altijd de dupe..
Als er dan een nieuw paard bij kom en de hafs kunnen die niet aan gaan ze met z'n allen op Anne afEn die durft dan niks terug te doen
biancailona schreef:leuk filmpje, ik ben lid van een bitloos topic anders site, moet het filmpje wel kijken tot einde, die is extra leuk overigens wel knap
dit wou ik jullie nog even laten zien, nu ga ik echt doegie
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8257720189
Naomi_Haffie schreef:BOE!
heb eindelijk alle folders gedaan ! [ een paar opgeschreven die nog niet thuis waren
en toch 200 euro op gehaald !
vanavond naar de kerk toe..
k zal zo eventjes bijlezen
Naomi_Haffie schreef:215 huizen
Jasia schreef:Anne had voor ze bij mij kwam nooit bij andere paarden gestaan..
In de stal naast haar en in de wei naast haar wei stond wel een paard maar die kon haar niet raken zeg maar..![]()
Dus nu durft ze minder
Jasia schreef:Houd ze van andere Blondies..?
Mrtien_Belle schreef:Hoi!
Ik vind dit echt super leuk hier, dus ik wil er ook graag bij als dat zou mogen. Ik ben martine, 16 jaar, heb een haflingermerrie genaamd Belle.
Enneee ik ga nu al die andere delen maar eens even doorlezen
Sanchowtju schreef:Anseltje schreef:Gaat even in topic van Carma kijken ^^
Ja leuk broersscheitziek word je er van
leuk dat je gaat kijken![]()
pff, ben blij dat ik geen broers heb danheb wel een zus, maar die woont op kamers, dus nu is ze wel lief
![]()
Ik vind dit echt super leuk hier, dus ik wil er ook graag bij als dat zou mogen. Ik ben martine, 16 jaar, heb een haflingermerrie genaamd Belle.
Jasia schreef:Mrtien_Belle schreef:Hoi!
Welkom! Ik had je al zien meelezen vanavond
Roma_4ever schreef:Jasia schreef:Hahaha
Roma_4ever schreef:Jasia schreef:Anne had voor ze bij mij kwam nooit bij andere paarden gestaan..
In de stal naast haar en in de wei naast haar wei stond wel een paard maar die kon haar niet raken zeg maar..![]()
Dus nu durft ze minder
aahnee sally trapt en bijt alles wat dr niet aanstaat
![]()
suusiejj schreef:viet en moonheeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie kerskaart!!!
Kan dit zeer waarderen..
ik kwam ff snel langs ben nu weer weg eten en over een uur komt er weer bezoek (+koen he tjel)
dus miskien dak ff langs kom wippen maar ik kan niet bijlezen echt geen tijd sorry spijt me
me honden en kat hebben natuurlijk ook een kerstkado gekregen![]()
vrolijke kerst allemaal!!