knabbelgirl schreef:Girlgamer schreef:Heeft er hier iemand een Kentaur zadel op zijn/haar haf?
een weekje gehad, maar dat lag niet fijnkantelde naar achteren(boom was te klein)
Juist! Dat bedoel ik!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:Girlgamer schreef:Heeft er hier iemand een Kentaur zadel op zijn/haar haf?
een weekje gehad, maar dat lag niet fijnkantelde naar achteren(boom was te klein)
knabbelgirl schreef:ik denk dat ze het wel voor aandacht doen, maar aandachtvoor hun probleem, niet aandacht voor meedelijden
Roma_4ever schreef:haha hebben vandaag rapport meegekregen en ik sta een 8 op gym terwijl ik er nog geen 1 les ben geweest
dlientjuh schreef:en dat mot ik gaan schilderen
Monica_86 schreef:godsamme wat ben ik ook een klungel
Ik stoot altijd me tenen aan de tafelpoot, kast, deurpost ofzo
of me kop ofzo![]()
Naomi_Haffie schreef:ik ga ook naar bed toe, Weltrusten en tot morgen![]()
TjelleBieb schreef:knabbelgirl schreef:ik denk dat ze het wel voor aandacht doen, maar aandachtvoor hun probleem, niet aandacht voor meedelijden
Een beetje gezond iemand die 100% is, zou zijn problemen kunnen oplossen.
Mensen die zo in de knoop zitten, denken niet aan aandacht voor hun problemen, die willen gewoon zo snel mogelijk een uitweg voor hun problemen, en dan is dit gewoon de makkelijkste manier.
Ik snap ook nogsteeds niet waarom ze die reuze radden laten staan op kermissen.
Over een paar jaar zullen er van die gekken zijn die het wél voor aandacht zullen doen, en dan gaan ze bij al die koters even voor hun neus uit het reuze rad jumpen.
Lekker slim allemaal, maargoed.
Volgens mij denk alleen ik daarover vooruit.
dlientjuh schreef:maar weet je je hebt toch van die ziekenhuis dingen op tv
werd vandaag een meisje geopereerd die t zelfde als mij had maar dan onder haar knie
en ze had er best pijn aan
begin het steeds enger te vinden
12 december ga ik onder t mes
dlientjuh schreef:Monica_86 schreef:godsamme wat ben ik ook een klungel
Ik stoot altijd me tenen aan de tafelpoot, kast, deurpost ofzo
of me kop ofzo![]()
omg dat heb ik ook welleens'
zooooo iri
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Een Kentaur Penelopa
Die is niet breed genoeg! Zelfs een Kentaur breedte 4 (het wijdst van Kentaur) is niet breed genoeg voor een brede Haflinger zoals die van mij bijvoorbeeld. Mijn Kentaur Penelopa moest nog véél breder gemaakt worden!!! kostte 170 euro
dlientjuh schreef:ja ok maar ik krijg een snee van 6 cm en ze tillen me spieren op dus ik krijg ook nog gigantische spierpijn
TjelleBieb schreef:Morgen eindelijk eens de eerste 2uur vrij.
Whoei, en zaterdag om 11uur 's avonds nog ff naar Schiphol om me moeder optehalen (komt terug uit Egypte).. maar die komt pas om 12uur aan ofzo.
Leuk man.
knabbelgirl schreef:cool
ik ben morgen hele dag vrij
Leuk dat je mams weer terug komt
dlientjuh schreef:oeeeh egypte
marlous komt zondag terug van de balearen
Monica_86 schreef:knabbelgirl schreef:ik denk dat ze het wel voor aandacht doen, maar aandachtvoor hun probleem, niet aandacht voor meedelijden
het is de makkelijkste weg (in mijn ogen... ik hoef geen discussie)
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:oeeeh egypte
marlous komt zondag terug van de balearen
ze zal vast bruin zijn
dlientjuh schreef:ja ok maar ik krijg een snee van 6 cm en ze tillen me spieren op dus ik krijg ook nog gigantische spierpijn
dlientjuh schreef:nu hebben we dus een nieuwe opdracht
"territorium"
wat voor ideeen krijgen jullie daarbij?![]()
SmeeJ schreef:Als babs nou online kwam, ik moet der wat vragen.
knabbelgirl schreef:oke dan ga ik er niet op in anders ga ik echt discuseren