Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), dus daar ga ik nog even langs om te kletsen en wat te drinken.
Was net zo lekker aan t trainen! Nou ja, heb de paarden vanochtend heerlijk in het land gehad, kan normaal niet, maar het was nu genoeg bevroren. Konden ze lekker even de benen strekken, vond vooral Tirza héérlijk!! (Die stuiterde aan t touwtje al boven me uit, de muts
) Heb echt zin om komend jaar met haar aan de slag, ze groeit zó leuk uit!
. Voorheen stapte ik nog op met windkracht 9 bijwijze van, zo vertrouwde ik haar. Er was eigenlijk niks wat we niet aankonden. Dat gevoel is nu dus echt helemaal weg. Ik merk echt wel dat ik ouder ben dat vroeger, hoevaak ik er toen niet afgevallen ben. En dan altijd gewoon weer opstappen en doorgaan of er niks gebeurd is, dat kan nu gewoon echt niet meer merk ik nu. Nu besef je wat er had kunnen gebeuren als het echt fout was gegaan en dus ook wat er gebeurd als het weer gebeurd. Ik heb op mn 18e een ongeluk gehad met mn brommer, werd op het fietspad aangereden door een auto die van rechts uit een uitrit kwam. Nog steeds zit ik met schrik in de auto als er een auto van rechts komt die niet genoeg remt naar mijn idee. Inmiddels zijn we toch al 11 jaar verder en rij ik zelf auto, maar dat gevoel is er nog steeds.

Helaas staan we nog niet op het niveau dat ik wou om verschillende redenen. Ik ben gestart als pure recreatieve ruiter maar zij zorgt dat ik honger naar meer krijg. Eer ik dat beseft en erkend heb, waren we weer wat maanden verder. Daarnaast hebben we heel veel zadelproblemen gehad. Het plan is om later te kunnen starten in SGW.
Dat heb ik haar verteld en dat heeft ze ook heel braaf niet gedaan haha, alleen een rondje gedraaft. Zo stram als ik een oud wijf, maar dat had ik niet anders verwacht. Ik ben wel weer een weekje bezig haar weer wat los te krijgen ben ik bang.
en toen pas ging hij rollen.. Alsof het mijn schuld is dat er sneeuw en ijs ligt hahah..