Geen geld, ben echt blut!! haha Rekening van de delta van gister en vandaag viel heel erg mee 293,- bij elkaar. En krijg er nog twee van vollears(3 bezoekjes) maar over die ene gaat een klacht de deur uit(van maandag) en heb er nog een van kyra die nu bij hippo ligt a 118 duur maandje haaha
nts19
Geplaatst: 17-08-11 17:20
das indd jammer ja! ik gelukkig wat verkocht bijna! mensen willen niet meer bieden
Ik was ook met me rijbewijs bezig dus kostte ook veel geld , maar die vorige week dinsdag gehaald En dan rekening van 225 euro van mn pup, en dan 5 rekeningen van de paarden en dat allen in 1 maand. Maarja nu op naar betere tijden
Anous wat een dag zeg! Wel fijn dat er bekend is wat er aan de hand is zodat er wat aan gedaan kan worden. Nu hopen dat ze snel pijnvrij loopt
nts19
Geplaatst: 17-08-11 17:24
pff heb medelijden met je! Mijn ouders betallen soms stiekem wel mee! ben maar een armoedige student de komende maanden haha.
nts19
Geplaatst: 17-08-11 17:29
ik wil deze vakantie 100 km hebben gefietst.. dus ga nu weer op de fiets uiteten! teller staat nu op 61 vanaf zondag! en heb tot morgenavond de tijd om 100 te maken! straks weer 14 km fietsen ongeveer
Daar heb je zeker geluk mee liekje! Ik moet ook alles zelf betalen..soms red ik het echt maar net.
Mijn zadel is trouwens binnen dus vanavond even passen
nts19
Geplaatst: 17-08-11 17:31
ik meot ook veel betalen maar mijn ouders willen sommige dingen perse en ik vind het soms niet nodig.. net als don diablo laten helpen vind ik nu nog onzin. hij is net 1 jaar en hij gedraag zich totaaaaal niet als een hengst! dus ik stel het uit.. en me ouders willen dat dan betalen als het zover is ! mazzel!
Ik ga nu zo naar peeps en kyr toe met anous en moeders. Water in der hoefzak doen en medicijnen geven en ze halfuurtje op t land zetten. Ze staan gewoon in de kudde trouwens.
Nou veel plezier hoor! en ik hoor het wel als jullie een keer naar me mannen willen komen kijken
harmony12
Geplaatst: 17-08-11 20:40
zo ik heb ook weer alles bij gelezen. pff wat een verhaal zeg, arme peeps ik hoop dat allles goed komt! mn haflinger had 2maanden terug nog een hoefzweer, die liep ook aardig kreupel..
Ja zweren kunnen rot zijn. Bij peep schijt er onwijs veel bloed uitgekomen te zijn en klein beetje pus en het stonk ongelovelijk Vrijdag zien we haar hoef weer.... Dan mag de zak en het verband eraf. Heb wat foto's die ik aan het uploaden ben van daarnet. Van op de kliniek zijn geen foto's ik hadde camera in me tas zou ook gaan maar mocht niet meer weg..
Ik heb een blackberry vind ik een super fijn en makkelijk ding. Maar sommige vinden een iphone of een samsung weer fijn. Iphone kan ik echt niet mee overweg haha.
Peeps is echt aan het invallen wat je op sommige foto's kan zien, die hangbuik is puur van t veulen dieze gehad heb maar je ziet er invallen. Kyra wachtend op haar mams. En lekker op het land, hier zie je echt de pijn in haar ogen. Hier op de foto onder zie je dat haar ribben zichtbaar worden.
ze is ook niet te dun hoor.maar afvallen is door de pijn erg snel gegaa. Dunner hoeft niet.voer der lucerne en slobber buik gaa wel weg met trainen wanneer dat weer kan. Daan me pa heeft nu nog veel de auto nodig. Maar kom echt x kijken hoor:) fijn dat marit der zadel er is. Alieke succes met fietsen ik fiets elke dag minimaal 20km dalijk andere baan dan veel minder