Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bailey_4ever schreef:Nou ik ben naar het paard wezen kijken en hij staat hier. Het is 1 brok spanning en ellende. Ik wil het wel graag proberen. Maar ben toen ik gisteren ging kijken er wel afgekletterd, een paard dat in paniek is zit je niet uit. Zit nu dan ook in het gipsheb mijn middenhandsbeentje onder mijn duim gebroken. Verder een beetje beurs. Ze waren ook wel verbaast dat we het als nog wouden proberen
haha
We laten hem eerst lekker staan en een beetje grondwerken. Echt een schat van het beest, pas 4 jaar ook. Zonde dat zo'n jong paard al zo in de kreukels zit
Yvank_ schreef:Voor een dergelijke stal betaal je hier in de omgeving minimaal 350 per maand... Vind het echt heel goedkoop daar.
Je betaalt hier in de omgeving al 200 euro voor een halfpension stal met een slechte buitenbak en zelf voer kopen... Echt belachelijk veel.
Valt om
Ik betaal €195 voor:
Binnenbak 20x60
Buitenbak 40x60
longeerring
elke dag weidegang worden binnen en buiten gezet ook in de winter weidegang
hooi/stro/biks
eridinges schreef:Bij ons ook geen binnenbak, vind het ook niet zo fijn.
Alles bij ons met stapmolen en binnenbak is 400 euries per maand en dat heb ik er niet voor over.
Als de bak nat is gaan we lekker naar buiten
LoveLita schreef:Hier in de buurt betaal je 200 euro geloof ik voor een all-in stal met 20x40 binnenbaan+buitenbaan, longeercirkel, hele jaar weidegang, paddocks, verwarmde zadelkamer met kasten, noem maar op..
Ik ben alsnog heel blij dat ze hier gewoon aan huis in de wei staanAls het moet kunnen ze binnen, heb 3 buitenbanen waar ik kan gaan rijden hier in de omgeving. We hebben zelf land om te hooien. Ik zou voor geen goud willen ruilen
MoonWencke schreef:All in door jezelf zekerDat hebben wij ook.
Heb degene die over het springen in Ermelo ging een mailtje gestuurd over de uitslagen, maar die kan helaas ook niet verder helpen. De protocollen moeten allemaal naar de rekenkamer zijn gegaanDus ik ben bang dat we die niet meer hoeven te verwachten.