heerlijk zo'n vacht!! Levera had ook zo'n heerlijke teddy vacht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heerlijk zo'n vacht!! Levera had ook zo'n heerlijke teddy vacht
Peelie schreef:Er is iemand geintreseerd in laika. Nu er echt iemand geintreseerd is vind ik het toch eigenlijk niet zo leuk meer. Stiekem is ze toch wel een beetje mijn dinnetje geworden (ook al weet ik wel dat ze weer weg moet)
Wat voor werk doe je dan?
Heb je ook fotos van rijden? Ze is inmiddels toch al wel beleerd?
Ik moet een verslag afmaken maar kan me er maar niet toe zetten. En ben bezig met een filmpje maken van mijn veulen maar dat is nog best veel werk..
Flurk schreef:Hinke schreef:@flurk: tot 7 uur sochtends gewerktWat voor werk doe je dan?
Ik werk bij de overheid in de facilitaire dienst en das een 24 uurs bedrijf
moyra schreef:flurk lijkt mij inderdaad ook niks die nachtdiensten.
Het is verstandiger om op te blijven ja.
Dit heb ik met de bevalling van onze eigen hond ook gedaan ( 48 uur opgezeten eer ze wilde bevallen) en daarna nog doorgaan tot de avond.
Ik moet zeggen dat ik mij nu totaal niet brak voel ben alleen heel erg verkouden wat een rot gevoel geeft.

Wat een slimme dame die Donna.

Hinke schreef:@stravero: zo wist niet dat ze zo groot was!! Knap dat je daar op kan komen. Ik heb al moeite om op ankie te komenHeb je ook fotos van rijden? Ze is inmiddels toch al wel beleerd?
) . Maar ik vind die neus naar beneden zó belangrijk!
Maar ze is al wel veel verbeterd hoor, van toen ze kwam en nu.
En ik heb nog geen rijfoto's, mijn vader moet me aanwijzingen blijven geven want ze is zo afentoe een bom die op ontploffen staat hihi en ik heb graag dat mn vader dat een beetje in de gaten houdt zodat ik kan voelen wanneer en hoe ze het doet.. En later haar weer proberen voor te zijn
!