werd vandaag een meisje geopereerd die t zelfde als mij had maar dan onder haar knie
en ze had er best pijn aan
begin het steeds enger te vinden

12 december ga ik onder t mes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:knabbelgirl schreef:wat voor zadel?
Een Kentaur Penelopa
TjelleBieb schreef:Een persoon zou zoiezo in de war moeten zijn met zichzelf en niet weten wat hij nou eigelijk wil.
Daar doelde ik op.
Monica_86 schreef:HAFxGEK schreef:Ik gaá slapen..kan amper het beeldscherm nog zien..
haha okay... truste![]()
Naomi_Haffie schreef:ik ga ook naar bed toe, Weltrusten en tot morgen![]()
Roma_4ever schreef:haha hebben vandaag rapport meegekregen en ik sta een 8 op gym terwijl ik er nog geen 1 les ben geweest
Roma_4ever schreef:haha hebben vandaag rapport meegekregen en ik sta een 8 op gym terwijl ik er nog geen 1 les ben geweest
TjelleBieb schreef:Roma_4ever schreef:haha hebben vandaag rapport meegekregen en ik sta een 8 op gym terwijl ik er nog geen 1 les ben geweest
Jezusmina, ik was er bijna ALTIJD (wel stoned, maar oké ik was er.)
En ik stond op onvoldoende, terwijl ik altijd van hot naar her aan het rennen was.
dlientjuh schreef:maar weet je je hebt toch van die ziekenhuis dingen op tv
werd vandaag een meisje geopereerd die t zelfde als mij had maar dan onder haar knie
en ze had er best pijn aan
begin het steeds enger te vinden
12 december ga ik onder t mes
dlientjuh schreef:whaha omg ik heb ook me rappoort
hoogste cijfers zijn voor kunstegeschiedenis en tekenen
man daar heb je toch niks aan
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Ik heb medelijden met die mensen.
Gewoon het feit dat ze zo érg in de war zijn met zichzelf, en dit als uitweg zien.
Gewoon zielig om te weten dat die mensen gewoon zo diep in de prut zaten en er niet meer uit konden komen.
Ik geloof er ook niet in dat mensen dit voor aandacht doen, want je vermoord niet ZOMAAR jezelf.
hmmm kweenie heb er nogal dubbele gevoelens over
TjelleBieb schreef:Morgen eindelijk eens de eerste 2uur vrij.
Whoei, en zaterdag om 11uur 's avonds nog ff naar Schiphol om me moeder optehalen (komt terug uit Egypte).. maar die komt pas om 12uur aan ofzo.
Leuk man.
dlientjuh schreef:8,5 voor de grijstinten tekening en een 7 voor de schildertekening
knabbelgirl schreef:ik denk dat ze het wel voor aandacht doen, maar aandachtvoor hun probleem, niet aandacht voor meedelijden
Girlgamer schreef:Heeft er hier iemand een Kentaur zadel op zijn/haar haf?
dlientjuh schreef:haloee
was zommaar ineens weg
bij mijn school gaan ze morgen staken tegen dat 1040
Roma_4ever schreef:Monica_86 schreef:eng man
ja idd wonen aan het spoor gebeuren wel vaker dit soort dingen
m'n oom vond ook een keer (na dat er weer 1 voor gesprongen was) een schoen in de bosjes maar in die schoen zat nog een voet[
TjelleBieb schreef:knabbelgirl schreef:
ze hebben mij in 24 uur 2x moeten thuisbrengen van kampwaren we verdwaald
Lol, laten we daar maar niet over beginnen oke?
dlientjuh schreef:nu hebben we dus een nieuwe opdracht
"territorium"
wat voor ideeen krijgen jullie daarbij?![]()