Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En 300m lopen en we zitten in het bos, paar kilometer lopen en we zijn bij een meertje en nog wat verder hebben we een soort strand. Weiland hebben we helaas niet, heeft de buurman
en die wil het alleen ruilen met een (vet dure) bouwkavel, maar dat is dat weiland het niet waard.. 
) En moet zo nog óók voor 2 hoofdstukken zinnetjes gaan doen.. Brr, wordt er gek van. Viel bijna in slaap, dus heb grote fles ColaZero mee naar boven genomen, fles water en vanavond ga ik veeeel pakjes dextro halen
Anders houd ik al dat leren niet voll.. 

Da's wel fijn, ondanks dat ik maar een paard heb
Soms staan er andere dieren in
En ik heb thuis een weiland en dat was het..
Bos is wel maar 5 minutjes lopen 
Als de paarden helemaal opgetuigt zijn gaat de poort open en zo kunnen ze zonder gevaar rustig inspannen
Super handig!

Niet dat ik ze ga leren, lees ze altijd maar een paar x door en dan vind ik het wel goed. Heb echt een hekel aan engels
Ff doorzetten hoor
Ik heb deze en volgende week ook pw-week..
Morgen Duits leestoets (valt weer mee!) en pw economie.. Van economie alleen even de begrippen leren en een keertje doorlezen
*

Volgend jaar 3 gt
Gaat het wel goed? 
Anseltje schreef:Euh, dan is ze al voor je neus de stal in gerend?
Heb net stones uitgeprint, zijn er vet veellNiet dat ik ze ga leren, lees ze altijd maar een paar x door en dan vind ik het wel goed. Heb echt een hekel aan engels

(Ja sorry.. Vind hem heel leuk maar ben een beetje blut..
)