Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Viet

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 22:54

Heel heel erg veel sterkte! Ik vind je zo ontzettend dapper.
Heel fijn dat je bij haar bent gebleven en dat het zo rustig ging..

Hele hele dikke knuffel voor jou! :(:)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:03

Fijn dat het zo goed en rustig is gegaan en heel veel sterkte de komende tijd!
Echt een hele gave foto! Die komt waarschijnlijk groot aan de muur of niet? :)

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:07

Ja in de woonkamer, krijg er nog meer dus moet nog even uitzoeken welke

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:07

@miiejs : nogmaals veel sterkte met je verlies. In je profiel te zien heb je niet veel geluk gehad met je paardjes tot nu toe....

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:39

Miesje heel veel sterkte en wat een mooie foto heb je hier neergezet.

ik moet echt bij lezen..
maar wilde effe foto laten zien
onze king vandaag omgedoopt in Rudolf hihi
Afbeelding

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:39

Goedeavond dames,
Ik loop ondertussen al ruim 20 pagina's achter. Niet zo veel te melden gehad, en tegelijker tijd heel erg druk dus vandaar.

Miiejs Heel veel sterkte meid! Zulke beslissingen zijn altijd heftig!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:45

Wauw Mies wat een prachtige foto! Krijg gewoon een brok in mijn keel..
Gelukkig heb ik zoiets nog nooit mee hoeven maken, maar ik moet er niet aan denken.
En dan heb ik het niet eens over eigen paarden (die ik dus ook niet heb) maar de verzorgponies.

Ik vind je een dappere meid en heb veel bewondering voor je. Veel mensen zouden het anders hebben gedaan. Echt respect.
Heel veel sterkte de komende tijd. Het is een groot verlies, zo'n prachtbeest. Maar je hebt het beste gedaan en je hebt gedaan wat je kon.

Leuke foto kiddokids! Die oortjes... :')

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:52

Wat een prachtige foto van jullie samen Mies, krijg er tranen in mn ogen van! Ook respect van mijn kant, ik weet hoe je je voelt momenteel.. Dikke :(:)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 23:56

Mies, wat een ontzettend mooie foto. Wat was Bri een prachtig paard. Ik ben blij voor je dat je deze laatste foto's hebt om straks met een glimlach naar terug te kijken. Wees trots op het feit dat ze in je leven mocht zijn en ook dat je haar een goede tijd hebt gegund. Niet nog jaren met pijn en problemen. Denk terug aan de fijne dingen en als je haar mist, mis haar gewoon en probeer het een plekje te geven. Het zal vast heel moeilijk zijn :(. Een dikke knuffel van mij (kan de smilie niet vinden!)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:00

Ik weet helaas ook hoe het voelt, en zo meerdere onder ons.

Ik zeg altijd, het gemis wordt nooit minder je kan er op den duur alleen mee omgaan en het een plekje geven.

Nogmaals hele dikke knuffel mies :*

Leuke foto van king trouwens :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:01

Mies ontzettend veel sterkte, ik kan me half niet inleven hoe jij je moet voelen geloof ik Y;(
Maar weet je lieve meid, ze werd in het leven hier op de aardbol niet beter en nu kan ze rennen over de mooie groene velden zonder pijn en zonder zich rot te voelen, omdat jij een goede keuze voor haar gemaakt hebt :(:)

Ik wens je veel sterkte en die foto is werkelijk prachtig!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:04

Viet schreef:
Ik zeg altijd, het gemis wordt nooit minder je kan er op den duur alleen mee omgaan en het een plekje geven.

Precies.. :j

Ik denk, en huil stiekem, nog elke dag om Shania... Toen ze ingeslapen werd was t eerste liedje wat ik hoorde 'Let her go' van Passenger. En elke dag hoor ik dat liedje wel meerdere keren, maar hoor t ook de laatste weken elke keer als ik in de auto zit naar les of wedstrijd.
Kan nu mn tranen wegslikken, maar in t begin gingen de sluizen volledig open... :o

Het is volgende week 2 maanden geleden, maar ik zie haar nog elke nacht opnieuw neervallen na de spuit... ;(
Bah.. Heb nu echt weer even n momentje.. -O-

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:08

Dat kan ik me voorstellen Sita, het komt nu allemaal ook weer dichtbij!
Gelukkig hebben jullie beide mooie (neem ik aan) herinneringen aan jullie haffies!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:08

Siet :(:)

King is cool verkleed als Rudolf haha!

Nou mn kerstkaarten zijn besteld wat een gedoe soms :\

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:10

Ja zeker wel.. Heb 2 hele mooie reportages kunnen laten maken. Ik heb t inslapen ook gepland, gelukkig heb ik niet direct de keuze moeten maken om haar in te laten slapen. Wat dat betreft hebben we er echt naar toe kunnen leven.. Dat was erg fijn. :j Het is trouwens volgende week 3 maanden geleden al.. Pff.. Stomme denkfout..

Het lijkt me vreselijk om gisteren te moeten beslissen dat je vandaag je paard laat gaan, niks anders dan respect vanaf hier!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:12

Ah kijk, dat scheelt wel..
Hoewel ik niet weet wat ik erger vind, dat het "ineens" voorbij is, of dat je er nog een paar dagen/weken naartoe moet leven..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:15

Wij vonden het wel heel fijn.. Maar kan me voorstellen dat t raar klinkt..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:22

Nja het is niet zo plots he , hoewel het het niet minder moeilijk en kloten maakt.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:23

Sorry ik haak af ik kan echt niet meer wil de honden uitlaten of nou ja eigenlijk wil ik dat niet :')
Maar zij kunnen niks aan mijn pijn doen , daarna ga ik onder warme dekens maybe that wil help ;(

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:31

Kan me dat ook wel voorstellen hoor! Het is zowiezo naar om je dierbare paardje te laten gaan..

Ik ga mijn bedje opzoeken.. Morgen ochtend een ochtendje maar geen paardjes, huisje is veranderd in een varkensstal.... Dus moet daar maar eens de grote schoonmaak houden. :D Morgen middag wel even naar mijn andere verzorgponies, geen haffies, maar die zijn met net zoveel waard hihi.. (zijn 2 welshjes)

Had vandaag nog een foto van Stitch gemaakt;
Afbeelding

Afbeelding
Vind die wollige oortjes altijd zo schattig :P

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 00:31

Bij mij is het nu twee jaar geleden dat we Luna hebben laten gaan. Ze was echt mijn droom die na jaren lang uit kwam. Ze was alles wat ik wou en nog veel meer.

Ik heb het er echt zo moeilijk mee gehad en nog als ik soms alleen ben huil ik erom :o

Sita :(:) 3 maanden is ook nog maar zo kort..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 02:14

Sita_ schreef:
Viet schreef:

Precies.. :j

Ik denk, en huil stiekem, nog elke dag om Shania... Toen ze ingeslapen werd was t eerste liedje wat ik hoorde 'Let her go' van Passenger. En elke dag hoor ik dat liedje wel meerdere keren, maar hoor t ook de laatste weken elke keer als ik in de auto zit naar les of wedstrijd.
Kan nu mn tranen wegslikken, maar in t begin gingen de sluizen volledig open... :o

Het is volgende week 2 maanden geleden, maar ik zie haar nog elke nacht opnieuw neervallen na de spuit... ;(
Bah.. Heb nu echt weer even n momentje.. -O-

Dit had ik ook precies met Sally vorig jaar.. Stapten weer in auto en eerste liedje dat er op was was 'Paradise' van coldplay. Was toen echt een moment van ja daar is ze nu.. Kan hem nu pas normaal luisteren :o

@ mies ontzettend dapper besluit ze is vrij van alle pijn nu! prachtige foto :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:26

Ik heb 13,5 jaar geleden een Haflinger veulentje (half zusje van Iris) gefokt met een hart wat aan alle kanten niet goed was. Amber heeft maar 10 weken mogen worden. Ze is op de ochtend dat ze ingeslapen zou worden, zelf heen gegaan... Lag dood in de wei. Dat moment zal ik nooit meer vergeten en ook hier gaan de sluizen nog wel eens open... De dagen erna, met een vreselijk zielige merrie die werkelijk schreeuwde om haar dochter waren een hel.

Ik hoop nooit de beslissing te moeten maken om Iris te laten gaan. (krijg het al koud bij de gedachte alleen al...)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:33

Dat verhaal lijkt veel op die van mij klasien. Ook een doodziek veulen. Heeft maar 6 weken oud mogen worden.

En de merrie die aan het zoeken en gillen is, hartverscheurend!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:35

Goedemorgen!!

Verlies in wat voor vorm dan ook blijft toch altijd moeilijk en gaat nooit helemaal weg. Ik heb het met een paard gelukkig nog nooit mee gemaakt. Helaas heb ik het mee gemaakt in de vorm dat mijn moeder 10 jaar geleden heel plotseling is overleden. De dag na haar overlijden was er 1 met buien en veel regenbogen. Nu nog steeds als ik een regenboog zie moet ik altijd even aan mijn moeder denken. Het krijgt een plekje maar over gaat het verdriet nooit helemaal. Zeker nu in de decembermaand merk ik toch dat ik er weer meer last van heb als normaal, maar ook dat zal wel zo blijven.

Mies ik blijf erbij dat je een hele dappere eerlijke beslissing hebt genomen. Je mooie Barbie zal altijd in je hart blijven!!