ja dacht eerst dat ze zelf het haakje overgehaald had, heeft ooit een keer eerder gedaan, Donna kan stallen opmaken. Maar ze kan daar niet bij, dus ik heb de stal niet goed dicht gedaan, wel de buitendeur gelukkig. Nu maar een extra touwtje om haar box. Ik was gisteren zo in de weer. Jollybal overhangen, zoutsteen overhangen, toen kwam ik er achter dan het hooinet van Donna stuk was, dus weer die stal in, vergat ik haar andere been in te smeren, weer terug die box in. Gelukkig was de buitenstaldeur wel goed afgesloten.
Ach, dat vergeten we allemaal wel eens. Gelukkig heb ik er 1 die het niet begrijpt. De bovenste doe ik altijd dicht, maar de onderste ben ik ook wel vergeten. Paard van een stalgenootje zou 'm open maken, maar Jim snapt dat gelukkig niet
Donna krijgt zelfs de stallen open die je met een spijl naar beneden trekt. En ook die gewone staldeursluitingen, als ze er bij kan maakt ze hem open. Ze is zo slim, is niet normaal meer.
En Wahida, ja die is ook slim, die is zelfs een soort van zindelijk, hahaha mest netjes achter in dr box en als er genoeg stro in ligt dan begraaft ze de mestballen en plet ze ook bijna niet.
@ Monique: Ze is ong. 1.75m hoog. Staat als 1.70m op haar paspoort maar is zeker groter, het paard van mn stalhouder is 1.70m en Zahra is zéker nog 5cm groter
uhm hij wenste me een gelukkig nieuw jaar en hij vroeg hoe mijn dag gistere was en of ik vandaag nog wat ging doen. en zijn jaloerse vriendin was idd jaloers vanwegen mij. Ze had achter zijn rug mee zitten lezen op zijn msn...
Ik wil iedereen de beste wensen wensen voor het nieuwe jaar!! En dat alle naarigheid uit 2009 snel vergeten wordt en de mooie herrineringen voor altijd mogen voortleven...
Slimme Donna beentje gelukkig niet dik, dan het buikje maar
Leuk Gail! dat ie belde
Mega paard voorbij zien komen! Jeemig wat een hoogte! niks voor mij