SmeeJ schreef:My new watch.
wauw!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:My new watch.
SmeeJ schreef:
Roma_4ever schreef:ja helpt dat echt ?:) wist wel dan je dan makkelijker in laarzen komt
Babsie_Flash schreef:of wat dacht je van een 19 jarige manegepony voor 500 euro?
http://link.marktplaats.nl/133814165
of deze pony die gebruikt is om te kweken??
http://link.marktplaats.nl/133538903
TjelleBieb schreef:Oké, zou wel eens willen weten hoe jullie hierover denken.
(Ineens een hele omme draai in het topic, sorry.)
Ik had zo'n discussie met een jongen op mijn MSN.
En we hadden het over 'buitenlanders', dan niet op de manier dat alle buitenlanders slecht zijn.
Maar op de buitenlanders (turken, marokanen, Antilianen, weet ik veel) die buiten hangen, raampjes inkinkelen, mensen bangmaken of in elkaar slaan etc.etc.
(Niet dat NL'ders dat niet doen, maar in mijn ogen zijn hier MEER buitenlanders dan NL'ders die dat doen.)
Nu zei hij, dat als hij buitenlanders iemand (bijv. 1 persoon) in elkaar ziet slaan, hij gewoon doet alsof hij het niet gezien hebt en zo snel mogelijk doorloopt, niet omdat hij bang is, maar gewoon om het feit dat als ze zien dat HIJ het had gezien, ze ook achter hem aangingen.
In mijn ogen vind ik dit dus best wel cruel, je kan toch niet iemand laten creperen van de pijn en gewoon doorlopen alsof er niets was?dat gaat er bij mij niet in hoor, ik ben er altijd zo snel mogelijk bij en probeer het uit elkaar te halen met me grote bek, maar OMKIJKEN en DOORLOPEN..
dat vind ik toch wel extreem erg.
Sorry, zo ben ik, wat vinden jullie hiervan?
Edit: op zo'n manier zou het nou handig geweest zijn om een MSN-gesprek over te kunnen kopieren, en hier te plaatsen, want dat zag je ook hoe hij het echt bedoelde, kan het nu niet goed uitleggen.
SmeeJ schreef:Ik had vandaag zooo'n blunder bij Expo
ik zo tegen vriendin; 'Bij ons in de klas was geen enkele voldoende op maarten na dan'.
Zei zo; 'nee inderdaad ik had een 5.3'
ik; 'Oh maar bij jullie in de klas dan, hadden ze bij jullie veel voldoendes? '.
zei; Ehm esmée, ik zit bij jou in de klas sukkol'
Oooops
kekaro schreef:ooooh weten jullie wat mamakaatje (ik dus) vanavond heef meegenomen bij het boodschappen doen ?!?!?!
de Penny !!!! en ik schaam me er niet voor hahahaha
ik las hier gister ineens weer zoveel over de penny dat ik gewoon heimwee kreeg hihihi
heb er nog niet ingelezen, dat ga ik zo doen
(errug grappig met een glas wijn erbij)
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Wie is Lot d'r paps?
Strizzi van de heksenketel
http://www.stalgrootprooyen.nl/UserFile ... trizzi.jpg
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Wie is Lot d'r paps?
Strizzi van de heksenketel
Jasia schreef:Anne's vader: Wempire
Jasia schreef:Het is de vriend van mijn moeder's moeder. (de vriend van mijn moeder is mijn vaders neef.. Beetje ingewikkeld allemaal maar is geen ruzie ofzo gelukkig)..
Maar zij heeft dus vorig jaar (2 jaar geleden?) een tia gehad waardoor ze nu verlamd is. Ze woont in een verzorgingstehuis en samen met z'n broers gaat er iedere dag iemand naar haar toeEn haar man, Koos z'n vader gaat ook elke dag..
Gaat allemaal heel goed en buiten dat ze niet kan lopen merk je niks aan d'r!
Maar nu was er een virus zeiden ze, ze had diarree..
Vanavond ging Koos dus naar het ABG (dat verzorgingstehuis), toen hij daar kwam was er een dokter, het ging niet goed.
Ze had diarree en moest constant overgeven.. Koos zei dat m'n moeder nog niet hoefde te komen..
Maar net kreeg m'n moeder een smsje of ze alsjeblieft wilde komen..
Ik weet dus verder van niks, maar hoop zó dat het niks ernstigs is
(ze heeft een tijdje terug ook een buiktumor gehad..)
knabbelgirl schreef:nou katie is niet zo goed. Ze moet op boxrust! In ieder geval vandaag. Morgen mag ze als de wond er goed uit ziet rustig in de paddock met haar vriendin maar absoluut niet draven oid. Het mag niet nat worden en moet 2x per dag of meer ontsmet worden. Het was vet diep en het bloed bleef er maar uitzetten!
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:Vandaag was ik even bij een ruitersportzaak bij mij in de buurt, en toen hoorde ik ene verkoopster en een mevrouw praten over doorgefokte friezen en haflingers enz. en toen zei ze zo van, Ja laatst kwam hier ook een haflinger langs van 1.80
wij hebben een haf van boven de 160 op stal, rasechte haf
Jasia schreef:Hey Anne
Zit je lekker in je roze badjas..?
Naomi_Haffie schreef:het is gewoon lekker weer
Hilde_q schreef:
Roma_4ever schreef:TjelleBieb schreef:Sorry dat ik het zeg, maar zo denk ik.
(Iig 95% mens hier)
Dat als ze buitenrijden, met een bitje in.
Hele rustig lange teugeltjes of desnoods zonder zadel.
En je paard schrikt ineens zó erg, dat iedereen wel in 1x naar de teugels zou graaien en hem op de rem zou proberen te zetten met bit.
Ik wil niet zeggen dat je hem dan ook STOPT met bit, maar gewoon als schrik doe je dat automatisch.
En je kan zeggen wat je wilt, maar ik weet het zeker.
tis mij nog nooit gebeurt dat ze er vandoor ging maar ik weet wel zeker dat dit de eerste reactie van de mens is
lotteluvah schreef:Ik heb een topic tussen mijn berichten staan waar ik nooit gereageerd heb
Anseltje schreef:knabbelgirl schreef:
wij hebben een haf van boven de 160 op stal, rasechte haf
die haf van 180 geloof ik niet zo
denkt ze niet aan zo'n palomino kleurige belg.. die kunnen ook vaak groot worden en lijken opzich best op de ouderwetse haf.. maar ook weer niet xD
Roma_4ever schreef:Hilde_q schreef:
sorry heb niks nodig heb al 4 hoofdstellen