TjelleBieb schreef:Ik heb me oom er aan verloren.
En het neefje van me beste vriendin en een vriend van me (tevens nicht(17) en neef(18) van elkaar) is 2/3 geleden eraan overleden.
Allemaal vor de trein gesprongen?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Ik heb me oom er aan verloren.
En het neefje van me beste vriendin en een vriend van me (tevens nicht(17) en neef(18) van elkaar) is 2/3 geleden eraan overleden.
TjelleBieb schreef:Hoi Babs.
HAFxGEK schreef:Ik gaá slapen..kan amper het beeldscherm nog zien..
Roma_4ever schreef:Monica_86 schreef:
is bij me oom en tante voor thuis gebeurt
knabbelgirl schreef:Girlgamer schreef:Ikke
sorryik voel me nu heel dom
maar zal in ieder geval nooit meer gebeurden*blunder*
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:
Ja, maar ze krijgen wel betaald door een beetje rondjes te tuffen in die leleke auto's.
Die achterbanken zitten trouwens wel verrekte relaxt.![]()
hahahaha kzou nie weten, nooit in aanraking met politie geweest
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Ik heb me oom er aan verloren.
Allemaal vor de trein gesprongen?
TjelleBieb schreef:Ik heb medelijden met die mensen.
Gewoon het feit dat ze zo érg in de war zijn met zichzelf, en dit als uitweg zien.
Gewoon zielig om te weten dat die mensen gewoon zo diep in de prut zaten en er niet meer uit konden komen.
Ik geloof er ook niet in dat mensen dit voor aandacht doen, want je vermoord niet ZOMAAR jezelf.
Babsie_Flash schreef:TjelleBieb schreef:Hoi Babs.
Hallo!
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:
ik zit elke dag in de trein, moet er nie aan denken
Ik heb me oom er aan verloren.
Monica_86 schreef:TjelleBieb schreef:Ik heb medelijden met die mensen.
Gewoon het feit dat ze zo érg in de war zijn met zichzelf, en dit als uitweg zien.
Gewoon zielig om te weten dat die mensen gewoon zo diep in de prut zaten en er niet meer uit konden komen.
Ik geloof er ook niet in dat mensen dit voor aandacht doen, want je vermoord niet ZOMAAR jezelf.
hmmm kweenie heb er nogal dubbele gevoelens over
TjelleBieb schreef:Alle 2.
Me oom doordat hij gewoon zo erg verslaafd was aan de drugs (&alcohol) en geen uitweg meer vond omdat hij er geen geld voor had.
En Peter (neefje van bestevriend+eenvriend) werd héél erg gepest, en leefde in een droom wereld, en volgens mij dacht hij dat hij z'n droomwereld zo waar kon maken. 15 jaar, en dat het dan al zó ver kan komen.. door een stel pestkoppen op school en het thuis niet zo lekker ging (vader heeft kanker).
dlientjuh schreef:haloee
was zommaar ineens weg
bij mijn school gaan ze morgen staken tegen dat 1040
knabbelgirl schreef:Monica_86 schreef:hahahaha kzou nie weten, nooit in aanraking met politie geweest
ze hebben mij in 24 uur 2x moeten thuisbrengen van kampwaren we verdwaald
was zommaar ineens weg
was zommaar ineens weg