Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:die van mij niet... zegt hele tijd server to busy
ik wil weten of animo/divoza van die peesjes heb, kan ik ze halen
kun je ze niet bellen ?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:
kun je ze niet bellen ?
haha zou kunnen
dlientjuh schreef:Met die nacht op de manege hebben we ook een enge gezien. Gelukkig zag je niet hoe de mensen vermoord werden. Je hoorde het alleen een beetje. Een meisje wou hostel meenemen nou wat daar allemaal in gebeurd zeg. Die ga ik dus echt niet kijken
suusiejj schreef:bel dan
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:bel dan
nog eenen dan ga ik ze maar es bellen suus
suusiejj schreef:goed zo
ik rook mee
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:goed zo
ik rook mee
![]()
heb van8 nog es nagedacht over die peesjes met dat bont
denk dat ik die ook ga bestellen
janice schreef:Mooi rook er ook nog 1, en dan ga ik de hondjes doen en naar de manege
janice schreef:Ja doen!!!
suusiejj schreef:janice schreef:Mooi rook er ook nog 1, en dan ga ik de hondjes doen en naar de manege
neem je hondjes mee doe ik ook
me camera is bijna op geladen denk ik zo niet heb die pech mee moet ie
Monica_86 schreef:janice schreef:Ja doen!!!
ga vandaag nog even bedenken welke kleur
ben er nog niet helemaal uit... baby blauw of roze
dlientjuh schreef:Ik zou baby blauw doenvind dat echt een mooie kleur
janice schreef:Nee! haha die rottweiler is gemeen naar andere honden, en de beagle loopt weg.
suusiejj schreef:babyblauwmaar je wou toch die donkerblauw of bedoel je die met bont?
dlientjuh schreef:Ik ga me zus eens bellenkijken hoe het gaat met haar fleecedeken speurtocht, en of ze al een mooi heeft gekocht of gezien
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:Ik zou baby blauw doenvind dat echt een mooie kleur
ik ook
maar roze ook, maja dan zegt suus straks dat amber homo is
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:babyblauwmaar je wou toch die donkerblauw of bedoel je die met bont?
allebei