bedankt:) hoop dat het meevalt en dat ze beide makkelijk de vrachtwagen opgaan.peeps is moeilijk te laden ivm val trailer vroeger. Hoop echt dat het niets ergs is. En ga de andere kliniek aanschrijven dat ze laks geweest zijn etc. Me vriend heeft lekker lucerne gehaald voor ze.ze krijgt nu beetje lucerne ipv merrie brok. Ze vonden het erg lekker
ja ik weet dat ik de laatste tijd niet meer reageer op andere, ik heb nogal een nare tijd nu.. al dat gezeur met paarden, dream die op stal staat en niet derzelf is, school, familie overlijdens. heb wel ondertussen alles van peeps in de gaten kunnen houden en zag dat jullie al vervoer hadden! anders hadden wij jullie wel weg kunnen brengen..
Nou ik ga nu zo naar me werk. Zou eerst vakantiedag krijgen toen ik gisteravond belde maar dat kon tog niet en het moet nu bij de zorgmanager neergelegd worden dus zal gesprek gaan worden. Maar het moet echt nu kan niet langer wachten helaas. Dus aangeboden om half 7 te beginnen ipv 7 uur en tot uiterlijk 8.15 want moet half 9 op stal zijn. Veulen is er ook die mee moet dus moeten echt met ze 2e zijn ook omdat peep ook nog is lastig laad, vrachtwagen wel makkelijker vaak. Dus duim voor me.
Ik mag helaas ook niet na de zorg weg waar we nu klaar mee zijn hooguit wart over drie:( en tis een heel end fietsen. Baal zo erg hoow. Maar ik ben heel blij dat daan (shilady) toevallig in schoedam ipv limburg is. Die is nu op de kliniek bij anous en peep en zij kent peep ook goed gelukkig. Veulen is achter moeten blijven die deed gevaarlijk ging onder stangen door in de vrachtwagen. Dyus hopelijk blijft dat goed gaan. Die mag dalijk het land op met de andere.