[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 01:06

Het sneeuwde hier voor het eerst.. en natuurlijk vandaag moest ik hele dag werken.. heb dus wel wat sneeuw foto's maar niet met de paarden Huilen

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:29

Ow, jammer, misschien dathet nog gaat sneeuwen nathalie Lachen

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:52

Het zonnetje scheen en de bak was redelijk.
Ik zat er nog geen 5 minuten op toen begon het te hagelen Boos!

Ben wel doorgereden, spullen mee naar huis kunnen ze drogen.

Voor het eerst op het land gereden zonder bit, ook nog een stukje gegalopeerd.

Wie weet is een bitloos hoofdstel iets voor me, iemand ervaring?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:49

@ welkom nieuwe lingen
zo weer lekker liedewij en dulsenea rijden dan vanaavond weer even met bianca en dan gouw op ver jaar dag bij me nichie

wat gaan jullie aleemaaal in de kertvakantie doen???

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:13

@naomimak: Ik ga met familie vieren, en bij me vriendje. Gezellig kleinigheidjes onder de boom.
Vind de sfeer dan alleen al super gzellig Haha! Paardje krijgt een lekkere bak met groente/fruit.

En hopelijk ga ik dan me trailer uitzoeken Go jij! Go jij!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:41

oke gezellig
ja ik ga ook met familli een zo ook altijd heel gezellig
en naar paulien toe tog???:P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:09

Nou geen sneeuw dus.. wel erg koud en glad.. De bak was/is ook super slecht en vanmorgen bevroren.. Heb dus freestyle les gehad, echt super leuk en Levera pikt het echt snel op allemaal.. Kreeg vandaag wel voor t eerst wat protest.. Veer op de achterbenen.. weer eens wat nieuws Nagelbijten / Gniffelen Later hadden we de dames in de bak gezet, waar Veer natuurijk weer midden in een plas ging liggen rollen :S gelukkig heeft ze een goeie deken want o wat was ze smerig...

naomimak schreef:
@ welkom nieuwe lingen
zo weer lekker liedewij en dulsenea rijden dan vanaavond weer even met bianca en dan gouw op ver jaar dag bij me nichie

wat gaan jullie aleemaaal in de kertvakantie doen???

Vakantie?? Wat is dat?? Ik moet gewoon werken.. Ik heb alleen de kerstdagen zelf vrij omdat we dan dicht zijn.. Maar kerst vier ik bij mijn ouders.. Waarschijnlijk zal ik ook veel bij me zus te vinden zijn omdat ze dan als het goed is net is bevallen en de 27e naar Apassionata en dan is de kerst alweer zo goed als voorbij...

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:09

whaa ;p

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:11

Naomi, je bent welkom!

Er komen ook nog 2 andere vrienden die ik een tijdje niet meer heb gezien (wonen in Gelderland, niet zo dichtbij Flevoland dus)..

Madeira gaat het super goed mee. Ben er zoooo blij mee! Haha!

Natalie, balen dat je geen kerstvakantie hebt zeg Verdrietig

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:11

enne over de kerst gesproken.. ik ga zo m'n kerstboom maar eens ff tevoorschijn toveren Haha!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:13

@ Madeira, vin het niet zo erg hoor.. Ik werk in de kinderopvang en in de kerstvakantie zijn er vaak veel kinderen niet dus is het eigenlijk altijd wel heel gezellig en rustig werken Lachen

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:09

Nou ik moet ook in de vakantie werken.. Maar als het zo rustig is in de kinderopvang dan ben ik waarschijnlijk vrij. Ik ben namelijk invalkracht.
Dan ga ik gewoon een beetje bijkomen, want na de vakantie moet ik heel hard aan de bak om af te studeren.
En mn paardje vertroetelen, en een keertje schaatsen en met vriendinnen socializen want die zie ik nauwelijks en en en... heel veel plannen dus.

De kerstboom staat hier mooi opgetuigd, moeders heeft zich lekker uitgeleefd.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:17

Mmm reken er maar niet te veel op hoor dat je dan vrij bent.. Echt heeeeel veel collega's hebben bij ons vrij gevraagd en gekregen dus ook bij ons zijn de invalkrachten best nog wel veel aan het werk..

Mijn echte neppe boom staat inmiddels.. nu nog ff versieren Haha! Heb vanmiddag nog wat nieuwe balletjes gehaald Lachen
Wat voor kleur heeft jullie boom?? Mijne is zilver/wit Lachen

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:18

Nathalie83 schreef:
Het sneeuwde hier voor het eerst.. en natuurlijk vandaag moest ik hele dag werken.. heb dus wel wat sneeuw foto's maar niet met de paarden Huilen

het heeft hier al gesneeuw zie topic in me onderschrift Lachen

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:23

[quote="Nathalie83"]Mmm reken er maar niet te veel op hoor dat je dan vrij bent.. Echt heeeeel veel collega's hebben bij ons vrij gevraagd en gekregen dus ook bij ons zijn de invalkrachten best nog wel veel aan het werk..quote]

Hmm dan zal ik morgen mn werk wel even gaan bellen om te vragen hoe of wat..
Vind het echt heerlijk werk, maar ben ook wel toe aan een klein beetje vakantie. Maar goed kerst, en nieuwjaar vallen al op doordeweekse dagen dacht ik, dus dat scheelt.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:48

Amanda schreef:
Sneeuw??
Hier regent het alleen maar Scheve mond

De tandarts is gisteren trouwens bij Jim geweest.
Volgens hem heeft hij alles gewisseld (de laatste fase is tussen 4 en 5) en is hij dus 4,5 jaar oud, ipv 3,5 jaar oud.
Is toch wel prettig dat hij een jaar ouder is dan verwacht Ja

!! Dat is toch wel goed nieuws? Dan hoef je ook niet zo bang te zijn dat je hem te veel belast iig... Had hij nog haken of andere pijnlijke dingen in zijn mond?

Nathalie83 schreef:
Mmm reken er maar niet te veel op hoor dat je dan vrij bent.. Echt heeeeel veel collega's hebben bij ons vrij gevraagd en gekregen dus ook bij ons zijn de invalkrachten best nog wel veel aan het werk..quote]

Hmm dan zal ik morgen mn werk wel even gaan bellen om te vragen hoe of wat..
Vind het echt heerlijk werk, maar ben ook wel toe aan een klein beetje vakantie. Maar goed kerst, en nieuwjaar vallen al op doordeweekse dagen dacht ik, dus dat scheelt.

Je bent als invalkracht toch niet verplicht om te werken als je gevraagd wordt?

Nathalie83 schreef:
Mmm reken er maar niet te veel op hoor dat je dan vrij bent.. Echt heeeeel veel collega's hebben bij ons vrij gevraagd en gekregen dus ook bij ons zijn de invalkrachten best nog wel veel aan het werk..

Mijn echte neppe boom staat inmiddels.. nu nog ff versieren Haha! Heb vanmiddag nog wat nieuwe balletjes gehaald Lachen
Wat voor kleur heeft jullie boom?? Mijne is zilver/wit Lachen

Neppe boom? Wat fout!
Ik heb helemaal geen boom Verdrietig Te veel gedoe, en ik kan mijn geld wel beter besteden. Saai ben ik he Knipoog

Smartie2004 schreef:
Het zonnetje scheen en de bak was redelijk.
Ik zat er nog geen 5 minuten op toen begon het te hagelen Boos!

Ben wel doorgereden, spullen mee naar huis kunnen ze drogen.

Voor het eerst op het land gereden zonder bit, ook nog een stukje gegalopeerd.

Wie weet is een bitloos hoofdstel iets voor me, iemand ervaring?

Ik heb geen ervaring met bitloos, maar iemand die ik ken wel, ook met een haflinger, en die was er heel positief over. Ik weet iig dat je heel veel verschillende soorten hebt, van hackamore tot bosal, dus ik zou me er wel in verdiepen voor je er een koopt.

Ik ben MOE, ben maar energydrankjes aan het drinken maar wordt er niet fitter op...

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:50

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:52

Oh ik denk dat ik met ankie maar eens die neck rope ga proberen (niet dus Clown ).

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:53

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:00

@ Hinke, Ik weet dat het eigenlijk heel fout is.. Maar ik woon 3 hoog in een flat zonder lift.. Het naar boven brengen en optuigen is dan nog het punt niet.. Maar als ik dan in jan die half dode boom weer naar beneden moet slepen kan ik 3 verdiepingen gaan stofzuigen.. heb ik niet zo'n zin in.. en ook in huis scheeld het een hoop zooi.. Maaruh ik heb een super mooie neppe hoor Tong uitsteken

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:02

ik ben moe (brengt veel informatiefs in dit topic) haha, vrijdag verhuizen Haha!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:05

Hinke schreef:
Oh ik denk dat ik met ankie maar eens die neck rope ga proberen (niet dus Clown ).

Vriendin van me rijd hier wel mee met haar Lip. Ziet er echt zooooo gaaf uit!! Wou dat ik dat kon.. (van haar krijg ik ook mijn freestyle lessen Lachen )

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:06

Nathalie: okee dat is een goed excuus Haha! Maar het is toch wel een gewone groene, en niet zo'n ordinaire gekleurde met rood wit roze knipperende lichtjes?
Eigenlijk vind ik het ook wel gezellig, zo'n boom maar die krengen zijn nog best duur, ook die neppe toch?

Ach ja mijn ouders hebben er vast wel een, kan ik die volgende week bewonderen. Die kopen er altijd een van 3 meter, en dan komen ze er bij de deur achter dat dat niet past. Wij hebben daarom altijd een halve kerstboom: de top (cq bovenste helft) zagen ze er af zodat hij naar binnen kan Nagelbijten / Gniffelen

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:09

Nathalie83 schreef:
Hinke schreef:

Vriendin van me rijd hier wel mee met haar Lip. Ziet er echt zooooo gaaf uit!! Wou dat ik dat kon.. (van haar krijg ik ook mijn freestyle lessen Lachen )

Tsjah ik weet niet... het lijkt me dat je daar ontzettend veel voor moet oefenen en dat je dan nog steeds neit alles kunt wat je met hoofdstel en bit ook kunt. Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee een paard ook kan latne inbuigen enzo. Ik zou het met ankie ook wel eens willen doen, maar ik moet haar eerst maar eens verder inrijden Knipoog En dan nog zou ik het alleen in de bak durven en niet met buitenritten..

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:10

De neck rope heb ik ook wel eens mee gereden alleen niet met mijn haf