Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
naomimak schreef:@ welkom nieuwe lingen
zo weer lekker liedewij en dulsenea rijden dan vanaavond weer even met bianca en dan gouw op ver jaar dag bij me nichie
wat gaan jullie aleemaaal in de kertvakantie doen???
Nathalie83 schreef:Het sneeuwde hier voor het eerst.. en natuurlijk vandaag moest ik hele dag werken.. heb dus wel wat sneeuw foto's maar niet met de paarden
Amanda schreef:Sneeuw??
Hier regent het alleen maar
De tandarts is gisteren trouwens bij Jim geweest.
Volgens hem heeft hij alles gewisseld (de laatste fase is tussen 4 en 5) en is hij dus 4,5 jaar oud, ipv 3,5 jaar oud.
Is toch wel prettig dat hij een jaar ouder is dan verwacht
Nathalie83 schreef:Mmm reken er maar niet te veel op hoor dat je dan vrij bent.. Echt heeeeel veel collega's hebben bij ons vrij gevraagd en gekregen dus ook bij ons zijn de invalkrachten best nog wel veel aan het werk..quote]
Hmm dan zal ik morgen mn werk wel even gaan bellen om te vragen hoe of wat..
Vind het echt heerlijk werk, maar ben ook wel toe aan een klein beetje vakantie. Maar goed kerst, en nieuwjaar vallen al op doordeweekse dagen dacht ik, dus dat scheelt.
Nathalie83 schreef:Mmm reken er maar niet te veel op hoor dat je dan vrij bent.. Echt heeeeel veel collega's hebben bij ons vrij gevraagd en gekregen dus ook bij ons zijn de invalkrachten best nog wel veel aan het werk..
Mijn echte neppe boom staat inmiddels.. nu nog ff versierenHeb vanmiddag nog wat nieuwe balletjes gehaald
Wat voor kleur heeft jullie boom?? Mijne is zilver/wit
Smartie2004 schreef:Het zonnetje scheen en de bak was redelijk.
Ik zat er nog geen 5 minuten op toen begon het te hagelen![]()
Ben wel doorgereden, spullen mee naar huis kunnen ze drogen.
Voor het eerst op het land gereden zonder bit, ook nog een stukje gegalopeerd.
Wie weet is een bitloos hoofdstel iets voor me, iemand ervaring?
Hinke schreef:smartie: Handig: http://www.bokt.nl/wiki/Bosal#Bosal
Hinke schreef:Oh ik denk dat ik met ankie maar eens die neck rope ga proberen (niet dus).
Nathalie83 schreef:Hinke schreef:Oh ik denk dat ik met ankie maar eens die neck rope ga proberen (niet dus).
Vriendin van me rijd hier wel mee met haar Lip. Ziet er echt zooooo gaaf uit!! Wou dat ik dat kon.. (van haar krijg ik ook mijn freestyle lessen)