met shonnie is alles goed

ben net trouwens nog even snel naar de stad geweest, en grijze pumps gehaald voor kerst , is ook weer netjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:wat moet ik zeggen ?
hallo,
met naomi vd weerd uit lienden.
ja ik zag uw advertentie op marktplaats over de ds spelletjes,
heeft u de sims huisdieren nog ?
zou ik hem kunnen ophalen ?
Jasia schreef:Hey meidenNou ik ga even niet bijlezen, dat doe ik morgen wel want heb dan genoeg tijd..
Was vandaag op stal.. Had Bijoutje gelongeerd ging beter dan verwacht! En toen ging ik met Anneloes lopen.. Jasmijn & Andrea liepen mee met Fleurtje.. Was heel gezellig
Toen liepen we in een straatje en we moesten even opzij voor een auto.. Toen we verder wilde lopen kwam Anne te dicht bij Fleur en Fleur begon daardoor te trappen. Maar ipv Anneloes te raken, raakte ze mij.. Ik kreeg een trap vol tegen m'n ribben aan..
Ik zakte gelijk in elkaar en kon niet meer ademen.. Echt, wat is dát een k*tgevoel.. Die auto waar we voor opzij moesten kwam gelijk achteruit aan rijden en hielp mij overeind.. Hij had mij in z'n arm en probeerde me rustig te houden terwijl hij de ambulance belde..
Toen mocht ik in die straat bij mensen even binnen komen en had tegen Jasmijn & Andrea gezegd dat ze de paarden maar naar stal moesten brengen..
Ik bij die mensen m'n moeder gebeld, die was in Breda aan het winkelen
Ik moest meekomen naar het ziekenhuis en ben daar onderzocht.. Moest eigenlijk bloedprikken, maar omdat ik helemaal panisch werd bij het idee alleen al hoefde dat niet..
Moet nu rustig aan doenen als er vanavond iets verandert moet ik alsnog komen..
Ticcie schreef:
HAFxGEK schreef:
lotteluvah schreef:
Monica_86 schreef:Babs
Roma_4ever schreef:heb voor kerst gisteravond (ja beetje vroeg maar we moeten de kerstdagen na familie enzo)
allemaal leuke dingen (voor sally) gekregen
neoprene springschoenen
argentaan bitje
goud kleurige spoortjes
paarse uitrijdeken
Hilde_q schreef:we werden om 3 uur wakker van geluiden aan de deur.. dus ons mam HELEMAAL in paniek naar mijn kamer.
nja ik proberen rustig te blijven want als we samen gaan paniekeren dan gaat het helemaal mis..
Ticcie schreef:Hier nog een fotootje, van op keuring. Z'is zo braaf hé!
http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?a ... RPg3dhZp0g
lotteluvah schreef:Lot met haar bruine hoofdstel (lijkt net zwart)
http://img524.imageshack.us/img524/7598/lotbruinun3.jpg
biancailona schreef:leuk filmpje, ik ben lid van een bitloos topic anders site, moet het filmpje wel kijken tot einde, die is extra leuk overigens wel knap
dit wou ik jullie nog even laten zien, nu ga ik echt doegie
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 8257720189
Anseltje schreef:Goeienavond..
Anseltje schreef:hihi naomi
Ja lekker joh, thuis zijn
Sanchowtju schreef:als iemand zich nog verveelt--> [EJL-ITP] Sancho (arab) 1 jaar @ dressuurwork met ups en downs
jaaroverzichtje van mij en Sancho