Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:en van hafsel ?
Naomi_Haffie schreef:wat zouden jullie voor kleur nemen voor een touwhalster?
bruin - beige
blauw-groen
groen-paars
babyblauw
Roma_4ever schreef:lotteluvah schreef:
maar ik bedoel meer het koppie enzo. Een duidelijke foto
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:nou ik kwam aan en ik riep der en ze kwam aangedraafd1e keer dat ze dat heeft gedaan !
Cool
Roma_4ever schreef:vanmiddagals kertboom , maar dit was filmpje van die wedstrijd hekje rammen
knabbelgirl schreef:nou katie is niet zo goed. Ze moet op boxrust! In ieder geval vandaag. Morgen mag ze als de wond er goed uit ziet rustig in de paddock met haar vriendin maar absoluut niet draven oid. Het mag niet nat worden en moet 2x per dag of meer ontsmet worden. Het was vet diep en het bloed bleef er maar uitzetten!
knabbelgirl schreef:nou katie is niet zo goed. Ze moet op boxrust! In ieder geval vandaag. Morgen mag ze als de wond er goed uit ziet rustig in de paddock met haar vriendin maar absoluut niet draven oid. Het mag niet nat worden en moet 2x per dag of meer ontsmet worden. Het was vet diep en het bloed bleef er maar uitzetten!
Naomi_Haffie schreef:dillema
nu hebben we te kiezen tussen bruin - beige, of babyblauw
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:dillema
nu hebben we te kiezen tussen bruin - beige, of babyblauw
Bruin!
HAFxGEK schreef:Vandaag was ik even bij een ruitersportzaak bij mij in de buurt, en toen hoorde ik ene verkoopster en een mevrouw praten over doorgefokte friezen en haflingers enz. en toen zei ze zo van, Ja laatst kwam hier ook een haflinger langs van 1.80
Roma_4ever schreef:heb nu steeds koude voeten op de manege nu mijn thermolaarzen stuk zijn![]()
iemand nog tips tegen koude voetenwant het kan wel 2 maand duren voor me laarzen terug zijn
lotteluvah schreef:Jasia schreef:En Anneloes..?![]()
Daar heb ik wel een beeld van
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:heb nu steeds koude voeten op de manege nu mijn thermolaarzen stuk zijn![]()
iemand nog tips tegen koude voetenwant het kan wel 2 maand duren voor me laarzen terug zijn
Boterham zakjes eromheen!
SmeeJ schreef:Ava voor ann.
SmeeJ schreef:Ava voor esmee