Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Ja, iedereen ging gister on/ en off. Dat was echt irritant. Maar me computer zegt dat er iets met msn is. Nja dan maar op de oude versiekijken of die het wel doet. Zal vast wel die doet het altijd.
janice schreef:Gaat me telefoon met een privenr!!! neem ik op hoor ik alleen ruis en dan een engelstalige stem krgrgrrgrg...is trying to reatch you....krgrgkrgr....tuut tuut tuut. Snap er niets van
dlientjuh schreef:janice zo engMijn hard zou dan echt sneller kloppen he. Ik vind het altijd eng
ook als ik iemand aan de lijn krijg die verkeerd verbonden is.
Toen ik msn 8.0 had gedownload kon ik haast niks meer. Me comp ging echt rare dingen doen. Bijvoorbeeld als ik op een site kwam ging die flippen en dan viel die steeds weer uit.
Owh yes7.5 doet het nu weer
Monica_86 schreef:Hey hey
janice schreef:Hey ook eens overdag haha
Monica_86 schreef:janice schreef:Hey ook eens overdag haha
jup was eens vroeg vrij
Monica_86 schreef:doet jullie hotmail het???
dlientjuh schreef:Ja dat klopt.![]()
The ring die film hoef ik dus echt niet te zien. daar krijg ik nachtruinen vanIk ben echt een shijtluis. hou altijd trauma's over aan dat soort films
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:doet jullie hotmail het???
jahwel
Monica_86 schreef:die van mij niet... zegt hele tijd server to busy
ik wil weten of animo/divoza van die peesjes heb, kan ik ze halen
dlientjuh schreef:Die van mij niet die zegt: server too busy
dlientjuh schreef:ja scary movie is nog wel leuk.Die laatste is toch met saw. Nou ik heb saw 1 en 2 gezien . Maar 3 die in januari geloof ik uit komt die ga ik dus echt niet kijken. Dat is met nog meer bloed. Schijnen mensen in engeland onwel van te zijn geworden haha