Bedankt voor het meedenken assie! Zal 's kijken of Liquihorse in de buurt te krijgen is. Heb nu van Mijten de Herbamix.. Het voer wat Mareja krijgt heb ik bij Marena ook wel geprobeerd maar daar kwam ook geen reactie op helaas.
Super nieuws plutolover! Een eigen trailer is echt heerlijk
), maar de eigenaren zijn vreselijk aardig en denken goed mee. Je kunt ze ook even mailen of bellen. Misschien dat ze wel andere tips hebben.
). Dus dat je bij een Haflinger wat meer moet eisen dat voorwaarts ook voorwaarts is, omdat je er anders later zonder zweep tegenaan loopt dat ze eerder hun middelvinger opsteken. Gewoon omdat ze zo lekker slim zijn
. Lekkere uitdaging in ieder geval, dusse, succes
.
Ik moet consequenter en duidelijker zijn, dat sowieso. Maar in de tweede proef is ze vaak gewoon echt "op". Terwijl ze wel een goede conditie heeft. Heeft er misschien ook mee te maken dat mevrouw alleen maar in haar box wil plassen en dus altijd meteen gaat plassen zodra we thuis zijn. Heb het idee dat ze tijdens de wedstrijd vaak al moet plassen maar dat wil ze niet dus ja..
Ik begin nu pas te merken dat het rijden zonder zweep beter gaat.. Hebben er allebei hard voor moeten werken en de 2e proef is ze ook vaak op. Ik heb t opgelost door Mareja veel uit te dagen met veel overgangen van verzameling naar verruiming etc.. 
Merk wel dat ik vooral neig naar de modernere haflingers. Mijn vorige was een luxe Abel en Marena is een Windspiel x Adidas.