Nens77 schreef:@mikkiej, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.... Maar voor de meeste (zeker jonge) katten is alleen niet leuk. Natuurlijk zijn er ook einzelgängers onder de katten, maar dat is eerder uitzondering dan regel, en bij een jonge kat is het alleen maar gezond dat ze overal mee lopen te slepen, als ze niet speels zijn klopt er iets niet![]()
Ik heb er zelf overigens 3, het waren er vier maar ik heb er in mei een van 17 in moeten laten slapen....
Het zijn Maine Coons overigens, die blijven hun hele leven speels en hebben erg veel behoefte aan gezelschap, ondanks dat ze elkaar hebben is er altijd 1 die me op zit te wachten als hij de auto hoort...
Hihi ik zeg ook niet dat ik het erg vind dat ze overal mee spelen.. Daar zijn het kittens voor..
Maar ik wil alleen aangeven dat er idd uitzonderingen zijn en (die uitzonderingen) ze zich ook prima kunnen vermaken met hun eigen speeltjes en ze niet je huis slopen..

.
)
Kalfje is geboren!! Iedereen krijgt beschuit met roze muisjes!
. 
gister een paar vervelende reacties op stal gehad, altijd leuk zo'n grote manege maar t geroddel doen ze gewoon terwijl je 2 meter verderop staat!