Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bailey_4ever schreef:@ flurk, nee volgens mij niet
Na 2 weken rust voor bailey ivm los ijzer kon ik haar vandaag éindelijk weer oppakkenEerst even gelongeerd zonder bijzet en later nog een paar rondjes met. Even rustig opbouwen weer.
En ik heb vandaag een super aanbod gehad!Vrienden van een pensiongast van ons zochten een ruiter voor hun jonge paard. Meisje (13 jaar) was zelf bang en kon hem dus ook niet goed doorrijden. Heb nog geen ervaring met het rijden van jonge paarden. Maar wel in de omgang (zelf 2) en opvoeding en het rijden van moeilijke paarden. Dus ik ga gewoon een keer kijken en proberen en als de klik er is kan ik elke week een paar keer komen rijden.
Een super kans want dit soort dingen leer je zo veel van! En ik krijg wss nog betaald ook
Nessie schreef:Nationale was leuk voor een x met Wolder, maar nu heb ik het wel gezien. Kost best wat geld (M'n ouders moesten ook nog entree erbij betalen), en was wat uit de richting. Dus denk niet dat ik aankomend jaar weer meedoe.
marguerite schreef:ben 3 jaar geleden ook geweest bij de nationele,was toen nog 5 de geworden van nederland,hopelijk gaan we volgend jaar weer,Utrecht was trouwens erg gezellig en leuk,ik vond het leuker en gezelliger als Ermelo,waren niet zoveel haflingers als in Ermelo maar wel gezellig,een aanrader om volgend jaar ook mee te doen,