jullie hebben veel geklets gail leuk tja helaas heb ie en vriendin is altijd zo he;)
jolanda las stukje over donna na hopen dat het niet te nadelen is voor haar geweest fijn dat de kleine de buurvrouw wel mag en donna met de geitjes is kan ook gezellig zijn
veder erg druk de laasten dagen geweest met me moeder gaat het gelukkig wel redelijk goed weer
mocht ik hier niet meer meer posten dit jaar iedereen al vast en gelukkig nieuwe jaar
Ik ga een nieuwe frontriem bestellen. Van Wonderwanita Deze, maar dan in V-vorm. Gewoon simpel zwart met 1 rij grotere steentjes. Vind het wel heel chique, maar niet té.
Dat is wel veel Wel mooi, maar niet voor Jim zijn hoofd.
Ik zit nog te twijfelen welke steentjes. Die hierboven is zilveren steentjes, met goud kastje. Die heb je ook met zilver kastje. Of steentjes met een kleurtje. Maar dat is misschien te kleurig Deze
mooie frondriem. zoeen heb ik er ook, met 1 rij kleine steendjes
Whaaa ik heb die kevin mijn nummer gegeven... zou hij me sms'en? Hij zij dat zijn vriendin jaloers was :S Zou dat zijn omdat hij en ik op msn zitten? Zou toch niet.. of vanwegen de hyves krabbeltjes...
Ik vind het wel mooi. Maar het moet wel bij je paard passen. En dat doet het niet bij Jim denk ik. Denk dat 1 rij grote steentjes mooier staat bij hem.
hm... dames ik denk dat ik weet waarom vriendin lief jaloers is....
Ik heb die kevin natuurlijk gekrabbeld op zijn hyves... Hij heeft daarna AL zijn krabbels verwijderd.. En ik was de eerste die weer krabbelde... Nu staat er een berichtje van zijn vriendin, 'mijn sgatje (K)'.
beetje triest.. :S
Verder is uit niks op te maken dat die kevin en ik op een bijzondere manier contact hebben ofzo... We kletsen alleen maar...