Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:48

@mikkiej, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.... Maar voor de meeste (zeker jonge) katten is alleen niet leuk. Natuurlijk zijn er ook einzelgängers onder de katten, maar dat is eerder uitzondering dan regel, en bij een jonge kat is het alleen maar gezond dat ze overal mee lopen te slepen, als ze niet speels zijn klopt er iets niet ;)
Ik heb er zelf overigens 3, het waren er vier maar ik heb er in mei een van 17 in moeten laten slapen....
Het zijn Maine Coons overigens, die blijven hun hele leven speels en hebben erg veel behoefte aan gezelschap, ondanks dat ze elkaar hebben is er altijd 1 die me op zit te wachten als hij de auto hoort... <3

Viet

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:56

Mies :(:)

Ik wil de blauwe met steentjes zo graag. Als ik geluk heb was die voor de kerst binnen... Huilen!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:00

Die is ook mooi!
meisje op stal heeft ook een gave die is zwart met glitters over de stof heen :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:17

Ik moet nog steeds een bruine cap. Dat is het enige wat nog ontbreekt om mijn bruine set compleet te hebben. Heb nog een bon van 30,- euro liggen van de ruitersportzaak, maar die heeft geen mooie bruine caps helaas.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:24

Welke maat heb je an? Ik heb nog een BR Zenith te koop in (hou je vast... maat mega :+ ) 58...
Hij is bij mij toch te groot...

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:30

Heb een maatje 56 normaal gesproken, maar zou hem natuurlijk altijd een keer kunnen passen, jeweet maar nooit.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:32

Haha nou dan zwem je erin hoor denk ik zomaar, ik heb normaal 57... maar hou er niet van als ze strak zitten
dus dacht neem lekker een maatje te groot, maar bij iedere bok zakte die voor m'n ogen :P

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:33

@Nens77: Haha die van ons staan ook altijd te wachten als wij thuiskomen, maar dan willen ze eten :P

Onze oude kat is weer veel speelser geworden sinds de jonge kat erbij is gekomen. We hadden eerst een andere kat erbij, maar daar had hij meer ruzie mee dan dat ze speelden. (Niet dat ze elkaar de hele dag het huis uit vochten hoor, maar deze twee samen past wel beter)
Pff hele middag al verslagen aan t typen enzo, voel me net zo'n tiepmiep :+ ('en typt vrolijk verder op t forum haha!')\

Ben ook om me heen aan t kijken voor een nieuwe cap voor de wedstrijden. Mn oude word wat grijs enzo. Wil wel een mooie luxe, met een gouden tintje eraan (heb ook gouden accenten op mn jasje), maar heb nog niet echt een leuke gevonden. Dus als iemand nog wat weet.. :D

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:34

Er is hier zeker ook niet toevallig iemand die zicht morgen rond de middag verveelt en niet verweg woont en foto's van mij en bri wil maken?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:40

Ik ben morgenmiddag vrij. Moet tot half 1 werken dus kan dan pas rond 14 uur bij jou zijn. Denk dat dat te laat is. Heb ook mijn goede camera verkocht.
Probeer anders als er niemand kan een noodoproep hier bij boktmeetings.

Cap zal wel te groot zijn inderdaad dan.

Niet te geloven. Komt om half vier ineens nog mijn manager binnen...grrrr kan ik weer niet veel meer internetten.

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:44

S_uus schreef:
En mn foto's in een paardenblad is altijd goed :D Als het goed is verschijnt er binnenkort nog een blad met foto's die ik gemaakt heb. :):)

Heb de pagina even op de foto gezet en op FB gegooid hopelijk kunnen jullie deze link zien en anders upload ik hem even via photobucket.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3565_n.jpg

Rechts bovenin ook nog groot mn echte naam en fotografe naam , cool :D

Gefeliciteerd met je (eerste?) publicatie! Hartstikke leuk en ik weet hoe dat voelt om je naam er dan bij te zien staan :). Schouderklopje! :D

Hanke_k schreef:
op de vereniging waar is les geef nodigen ze soms instructies uit om een serie van lessen te geven, deze lessen noemen ze gast lessen

Super leuk Hanke! Ik denk dat je heel veel van welke gastles dan ook kan leren. Ken de instructrice niet, maar een beoordeling van een ander kan altijd weer een frisse kijk op de boel geven. Dat is met alles zo. Even een ander perspectief.

Miiejs schreef:
12-12-12 heb ik ook geen last van... behalve dat bri vandaag 8,5 is geworden :(

:(.

Faringo schreef:
Niet te geloven. Komt om half vier ineens nog mijn manager binnen...grrrr kan ik weer niet veel meer internetten.

Het zit je niet mee op je werk he? hahaha ;)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:44

Faringo schreef:
Heb een maatje 56 normaal gesproken, maar zou hem natuurlijk altijd een keer kunnen passen, jeweet maar nooit.

Ik heb nog een splinternieuwe br zenith swarovski liggen in maat 56!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:46

Haha je wordt arm van dit topic an :P een cap een kat hihi

das wel een goeie ga ik daar der wel even 1tje neerzetten! tnx!

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:47

Handig toch Miiejs? :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:50

Heb je een foto Viet?

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:13

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:14

Hoo verkeerde link. Zit op mijn mobiel haha.

Maar het is zo'n bruine.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:17

Die is wel mooi, maar ik ben zelf niet zo van de bling steentjes dus zoek toch nog ff verder. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:41

Yvank_ schreef:
Wat heeft Bri precies dan?

Toen damella jonger was had ik dat ook wel eens paulien ze is dan gewoon nog niet sterk genoeg waarschijnlijk om het vol te houden om mooi los te laten en actief te blijven. Veel overgangen en tempowisselingen rijden :j

Hmm ik denk dat je gelijk hebt :) je krijgt haar gewoon niet lekker vooruit meer als na zo’n minuten lekker loopt, al hoewel het steeds beter gaat :)

Miiejs, wat belachelijk zo’n reactie.. lekker respectloos! :(:) voor jou!

Sita, lieve foto zeg :+: lieve kittens en knappe mama! :+:

Suus, ‘vind ik leuk’!!! :D Super joh meis!Hanke_K, sterkte! :(:)

Miiejs schreef:
Haha je wordt arm van dit topic an :P een cap een kat hihi

das wel een goeie ga ik daar der wel even 1tje neerzetten! tnx!

Hihi nou idd! We worden gewoon arm :D

Vandaag mijn startpas opgezegd.. het is altijd heel gedoe met vervoer enzo (Madeir is moeilijk met trailer laden, daarnaast ben ik altijd afhankelijk van mensen, wij hebben geen auto binnenkort meer met een trekhaak, geen trailer enz).. en het is gewoon echt duur! Zeker als je maar zo weinig kunt starten. Ik ga zondag trouwens waarschijnlijk weer met een paar meiden springen, zetten we een hindernis neer en kunnen we elkaar wat helpen enz :) super leuk!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:48

Oe Madeira kon dat nog voor volgend jaar? Ik meende dat dat altijd voor 1 december moest..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 17:50

maessie schreef:
Oe Madeira kon dat nog voor volgend jaar? Ik meende dat dat altijd voor 1 december moest..

Ik weet het eigenlijk niet.. ik kreeg een mailtje dat mijn startpas per 12-12-12 was afgemeld en vandaag heb ik het ook aangevraagd.. ben benieuwd..

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:42

zoo, ik kom net uit mn ene werk, en ga nu door naar mn andere werk mn baas in het zonnetje zetten!
we hebben met de collega's en de opperbaas geld bij elkaar verzameld om haar een weekendje weg te geven, en gaan dat zo met een borrel en een hapje met zn allen aan haar vertellen, als het goed is denkt zij nog dat we zo een vergadering hebben! :D

ik lees vanavond wel even bij!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:04

Viet ik vind die cap wel leuk!

Wiek dank je :D Op stal waren ze ook vet enthousiast!

Mijn werk is zo goed als officieel ik begin maandag OOOOOOOOH YEAH!!
Morgen geef ik het nummer van reïntergratie mevrouw en dan hebben zij even contact.

Ze vroeg me ook nog om zaterdag haar Z1 voor te lezen , haha dat word me eerste keer Z1 lezen op 1x oefenen na.
Dus en Annemiek en een andere stalgenoot, vind het wel spannend hoor haha.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:07

Jeetje Miiejs, wat een vreselijk nieuws :(:) . Vriendin van mij heeft afgelopen voorjaar haar fjord in laten slapen vanwege zomereczeem. Het paardje tobte er al jaren mee, was geen land meer mee te bezeilen. Zo zielig, maar zon goeie beslissing voor het paardje.

Oeh die kittens zijn echt te leuk Sita, wil er nog wel eentje bij eigenlijk. Maar vriendlief denkt dat het niet kan met onze katten, je weet toch nooit hoe ze reageren. Plus dat we allebei de hele dag werken, en met een kitten gaat dat niet vind ik helaas.

Hanke: Ik heb geen les, we zijn altijd boscrossers geweest. Maar ben wel van plan om dit weekend weer te gaan, misschien vrijdag al ben dan ook vrij. Zie wel of ik het aandurf. Rustig aan en dan komt het vast wel weer goed.

Spannend Suus, echt leuk voor je. *\o/*

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:44

Gaaf Suus, gefeliciteerd.