[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:58

ja leuk!!!

ik weet alleen nog niet persies hoe laat ik dan moet hoor... zal wel in de ochtend zijn, aangezien ik in de B start...

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:59

Moet ik ook wel beter zijn xD Maargoed... Moeten we ff zien ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:03

beter? wat heb je dan??

en het is pas over 9 dagen he... dus t valt wel mee :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:09

nou, ik ga even naar de paarden, bolle ff rijden :D

Ik zat trouwens ff te denken he, misschien is kev wel zo gek je op te halen in almere... :P maar dat zien we tegen die tijd wel :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:15

Ooh als dat zou kunnen zou wel schelen gezien t weekeind is en er dan geen OV rijd.. niet in die richting *ZUCHT*

Ben grieperig.. inclusief de spierpijn nzo.. niet hip!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:57

Beterschap Tessa :)

Heb weer nieuwe spullen voor Nibbit gevonden, gaaf dekje & winterdeken! :D Nu weer even mijn pincode weten en ik ga weer inkope doen :P

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:48

zo ben ik ook weer even
zondag weer wedstrijd met iefke en bianca:P
zn zin in:D

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:28

Ooh ik heb goed nieuws :D

Morgen komt een vriendin van mij Angel rijden voordat ik op vakantie gaat! Want zij komt angel 2x in de week doen als ik op vakantie ben! Morgen gaan we even kijken hoe het gaat! Ze kent Angel al vanaf dat ik haar heb .. en ik vertrouw haar helemaal met Angel ! Ik ken haar namelijk al heel mijn leven lang! :D
En als ik eindelijk een goed zadel heb gevonden gaat ze mij les geven 1x in de week!
Ze is een goede ruiter en kan je ook goed helpen. Het is allemaal niet professioneel maar dat maak mij niet uit :P

Morgen komen er weer foto's van mij & angel aan het rijden! EINDELYK! <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:51

Gothic_TeZZy schreef:
Ooh als dat zou kunnen zou wel schelen gezien t weekeind is en er dan geen OV rijd.. niet in die richting *ZUCHT*

Ben grieperig.. inclusief de spierpijn nzo.. niet hip!

daar heb ik ook last van. het heerst echt heel erg op het moment.

leuk liekje!

ik heb net mara even gereden, ze was opzich wel braaf, alleen mega druk...

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:13

Lanita en Timo waren ook al druk vandaag.
Lanita kwam galoperend en bokkend op me af in de wei, en was aardig voorwaarts met rijden.
En timo was gewoon vlug.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 05:58

Ik ga de hond uitlaten en naar het werk, werken van 7 tot drie, opschieten want moet over een kwartier weg. Ben echt zo moe duik als ik thuis ben denk ik ngo 2 uurtjes me bed in, peeps doen, douchen en naar buurmeisje der feest!
Ben echt moe, bah.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 07:07

Ik ga weer werken. doeidoei

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 07:28

Goede morgen lig nog in bed want het regent hier weer eens zoals al bijna de hele week steeds net tussen de buien door kunnen rijden of longeren. Moe ben ik ook stage gaat niet zoals verwacht, lange dagen weinig te doen. Farah en de anderen zijn echt super rustig ondanks dat liane en nala al bijna een week stil staan door de regen hoop echt dat het weer beetje beter word kan ik weer mooi rijden. Nou ik draai me nog effe om werkse meiden

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:43

whaaaa... die wedstrijd van 26 september daar kan ik me tot de 20ste voor opgeven... nu zit ik in het proces van omzetten van pony naar paard (ik had een ow omdat die stombo's van de knhs een ponystartkaart hadden aangemaakt voor me ipv paard terwijl er duidelijk paard op de aanvraag stond...)

Nu weet ik dus niet of ik bij pony of paard moet starten... Ik heb nu dus een pony kaart, maar mara is nooit officieel gemeten. Op de startkaart staat 1.45... in het paspoort staat niks. Als ze dat gaan controleren heb ik dus een probleem... Bij paard niet, maar dan zien ze misschien dat ik een ponystartkaart heb (niet dat dat andere verrenegingn ooit is opgevallen) aaah... ik weet het even niet meer...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 09:50

ik snap er helemaal geen hol meer van... de haflingerwedstrijd op de treekhoeven is wel goedgekeurd, terwijl ik daar ook bij de paarden ben gestart... ???

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:11

Gail; ik heb ook een pony op me startkaart staan maar ben 24 dus ik neem aan dat ze me gewoon hebben staan als paardenruiter. Er staat op dat k met een D pony start. En oliebol is, wenner is nu 1.50 en moet opnieuw gemeten en dan is het een E. Maarja joh ik neem de gok nog maar even ik ben ook nog niet gestart trouwens.
Maar jij bent natuurlijk 18 geworden, dus ik zou knhs even bellen. Je weet nu in ieder geval hoe het er bij mij opstaat dus misschien heb je er wat aan?

Liekjje; Soms heb je meer aan les van iemand die je goed vertrouwd en die jou goed kent dan van een echte prof instructie. Dan kun en durf je zelf ook veel vaker aan te geven hoe of wat. Ik krijg les van een goede kennis, ze heeft wel de papieren om les te geven zeg maar, maar ik ken haar al vanaf mn 2e en als ik een potje moet janken omdat ik niet meer weet hoe nu verder, dan helpt ze me daar ook weer in!

Lisa; Welke deken heb je gezien voor Nib? Ik heb de nieuwe van QHP paars met een ruitje, en het halster ervan en ik wilde dat hij nu al met een dek op kon staan omdat het zo mooi staat haha!

Zo ik ben heel blij want k heb gister me zadel gekregen en hij is suuuuuuuper mooi! Hij hoefde niet meer aangepast te worden dus ik kon hem gelijk halen nadat hij ophaalklaar gemaakt was. En gelijk even mee gereden en pfoee ik zit lekker joh en de kleur bruin is echt precies zoals ik het wilde.

Jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat ik er bijna nooit meer ben, maar ik heb het zo druk met alles dat ik ook gewoon de tijd niet heb om te reageren en de meeste dingen zijn voor mij ook niet echt om op te reageren. Ik mis trouwens ook een hoop mensen in het topic! Ik lees namelijk wel altijd bij, daarvoor heb ik een uurtje vrij gemaakt op mn werk ;)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:23

@joopiexx : jaa klopt ik vertrouw haar en ik weet hoe ze doet enz. En vind het ook fijn dat ze me wil helpen want ze helpt me vaker maar nog niet zo als het gaat komen! En krijg er ook gewoon echt weer zin in om te gaan rijden.
Ben ook hard aan het zoeken naar een goedkoop wintec zadeltje van rond de 200 euro maar het wil nog niet echt!
Maar ja ik ga ook bijna op vakantie en hoop daarna sowieso een zadel te hebben want mijn vriendin gaat angel natuurlijk in de vakantie doen en het zou zonde zijn als ik daarna niet gelijk door kan rijden!

Zo even ontbijten en aankleden en dan gaa ik angel alvast mesten en poetsen zodat ze start klaar staat voor mijn vriendin!

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 11:38

even snel berichtje tussen door,
ik lees wel mee maar erg druk de laatste tijd..
cup ze bultjes gaan stukken beter !! denk dat het volgende week wel helemaal weg is. :) nu ga ik weer naar hem toe lekker tutten en stukje fietsen misschien en smiddags gaan we wegen en meten er komt zo'n mannetje bij de manege naast ons dus spannenddddd ik denk rond de 350/400 kilo ! en we gaan de kleine mini shet ook laten wegen dus wordt wel even lachen haha

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 15:46

Zo weer thuis van werken,morgen weer!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:07

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:23

amazone77:
leuk dat jullie foto's zoeken ;)
ik stuur een mail
van shakira :D :D

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:24

kei bedankt meid! :D

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:26

:D
Is willem nog van henk of nie??
en staat hij nog als dekhengst?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:30

willem staat nu bij mij,maar is zeker van henk hoor,en ja hij dekt ook nog steeds.
als het dek seizoen volgend jaar weer begint dan zal hij weer terug gaan naar henk.

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 17:36

ooww oke
wel tof dat je hem nu mag rijden enzo