Jasia schreef:Haha, Anneloes mag van mij niet naar gras happen duiken of kijken
Stolz ook niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Haha, Anneloes mag van mij niet naar gras happen duiken of kijken
_karin_ schreef:knabbelgirl schreef:ik was nog geen meter buiten of ik lag al op mijn plaatStom nat terras! En had maar 5 cm gescheeld of ik lag in de vijver
Omg.Heb trouwens naar je verbeteringen gekeken, en ben het er totaal mee eens. Mijn verzorgponyplayer image is ook weer wat minder zo. Zal ik hem zo opsturen via de site?
Jasia schreef:Anneloes in het begin ook niet hoor.. Die sleurde mij gewoon mee.. (wandelen was dan ook niet erg verantwoord toen)..
Nu sukkelt ze als een oudje achter me aan met d'r neus over de grond.. (nee! Niet als er grasjes ind e buurt zijn)
Als ze nu af en toe wat wild word en de verleiding niet kan weerstaan hoef ik alleen "Nee!" te zeggen en ze probeert het niet eens
Naomi_Haffie schreef:hallo ben terug uit v'daal
heb 2 van die nieuwe driehoekssjaalen, een zwarte met roze en een zwarte met rooie, nu hebben we er al 4 :p
voordrest ng een topje
xLariss schreef:*foto's voorpluk*
Jasia schreef:Leuk Noom!
Wish me luck! Ik ga morgen weer op Bijoux rijden
(nee nee nee! NIET zeggen break a leg)
Jasia schreef:
kirsten_CD schreef:heeeey gitta
ik wis nie dat jij ook op bokt zat
hoe gaat het met stolz en de andere?
dikke smakkert kipsten
Sanchowtju schreef:wel een onwijs schattige foto van de kitten van me zus![]()
kleine Jazzinmiddels een stuk groter en ook balloos
Babsie_Flash schreef:Deze heeft Viet gemaakt (SPAMM)
Sanchowtju schreef:uuuh, rek en strek oefeningen![]()
of gewoon jeuk
![]()
Babsie_Flash schreef:Hier zie je Wianda met haar canvas deken die moet ik nog repareren. Hij is van voor naar achteren open getrokken door madam...
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:Ja dat klopt, maar ze zeiden dat ik faxatie (?) weet ik veel hoe je dat schrijft mee moest nemen ..
ik denk een kopie ervan
_karin_ schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Karin!Heb je Judith nog gevraagd over dat KNHS kamp/instructieweek?
Nee dat hoop ik morgen te doen.
lotteluvah schreef:
ES Havanna/Hazel
lotteluvah schreef:Alleen twijfel ik of dat wel staat onder een bruin zadel ¬¬
Naomi_Haffie schreef:
lotteluvah schreef:Gewoon ik vind dat het een goedkope flut uitstraling heeft
Ja ik weet het ik ben erg.
lotteluvah schreef:Girlgamer schreef:Jij fietst snellll
Niet zo snel als mij![]()
Trouwens nog beterschap met Willy! helemaal vergeten op te reageren
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:
Zet even de 2 foto's naast elkaar...
ik denk dat ik voor de Scapa ga
[EA-CO] Eurostar en Scapa dekjes!
in dit topic staan ze alle 2
Maar ik ben bang dat die 3 van de scapa half onder het zweetblad komt. En dat vind ik lelijk.
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Gewoon ik vind dat het een goedkope flut uitstraling heeft
Ja ik weet het ik ben erg.
Maar jij hebt dan ook een dure smaak
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Zeg Viet... In je onderschrift staat Hafhuggers en Burn... Dat hartje snap ik.. leuk... maar dat burn he... ik denk dat we daar eens over moeten praten. Dat lijkt mij toch niet zo'n fijne gedachte. Wat wil je precies in de fik steken??
bum staat er