Garmana schreef:Wat gaan jullie met oud&nieuw doen?
weinig. denk zelfs dit jaar op tijd naar bed

Kyrseltje schreef:Boeeehoeeee!
Yeey, ik mag dat paardje rijden! 3x per week, en daarvan is 1x les.
Eerst even in de bak gereden, toen een ander paard van stal gezadeld, en naar buiten gegaan. Het is echt een poepieEn ze zei als het goed gaat dat ik ook wedstrijden mag rijden
leuk, profi

SmeeJ schreef:waajoo, hier wonen mensen schuinachter zeg maar.
hebben dikke nieuwe stalling plus binnenbak laten bouwen enzo
misschien met mirna gaan rijden

dlientjuh schreef:het is jammer dat de meeting niet zo door gaat als geplanned
maar ik ga wel naar de winterefteling waarschijnlijk
ja jammer, maar veel plezier in de winterefteling, volgend jaar weer een poging, en als het lukt met de paarden, ik heb stalling in waalre voor een weekend rit

TjelleBieb schreef:Iewlg, die foto's zijn écht lelijk.
Ze zijn te groot om voluit te doen, dus dan maar links.
Leon, Tjels & Stuff.
http://i256.photobucket.com/albums/hh18 ... CF1286.jpg
Nu nog wachtte op de rest.
leuke foto's

Ticcie schreef:
Hier al een klein voorproefje, de rest komt.
die is leuk

Jasia schreef:Hey meidenNou ik ga even niet bijlezen, dat doe ik morgen wel want heb dan genoeg tijd..
Was vandaag op stal.. Had Bijoutje gelongeerd ging beter dan verwacht! En toen ging ik met Anneloes lopen.. Jasmijn & Andrea liepen mee met Fleurtje.. Was heel gezellig
Toen liepen we in een straatje en we moesten even opzij voor een auto.. Toen we verder wilde lopen kwam Anne te dicht bij Fleur en Fleur begon daardoor te trappen. Maar ipv Anneloes te raken, raakte ze mij.. Ik kreeg een trap vol tegen m'n ribben aan..
Ik zakte gelijk in elkaar en kon niet meer ademen.. Echt, wat is dát een k*tgevoel.. Die auto waar we voor opzij moesten kwam gelijk achteruit aan rijden en hielp mij overeind.. Hij had mij in z'n arm en probeerde me rustig te houden terwijl hij de ambulance belde..
Toen mocht ik in die straat bij mensen even binnen komen en had tegen Jasmijn & Andrea gezegd dat ze de paarden maar naar stal moesten brengen..
Ik bij die mensen m'n moeder gebeld, die was in Breda aan het winkelen
Ik moest meekomen naar het ziekenhuis en ben daar onderzocht.. Moest eigenlijk bloedprikken, maar omdat ik helemaal panisch werd bij het idee alleen al hoefde dat niet..
Moet nu rustig aan doenen als er vanavond iets verandert moet ik alsnog komen..
hee schrikken zeg, meis toch beterschap

HAFxGEK schreef:Foto's van vandaag
leuke foto's
lotteluvah schreef:
mooie foto, knap koppie, ook die andere foto
lotteluvah schreef:
Wianda na het ritje met viet
ook een knap koppie
lotteluvah schreef:
En zoals babs dan zegt. Het varkentje in de wei
leuke foto ook
SmeeJ schreef:Mirna is ook aardig breed.
lekkere haf