Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:voor mij moet ie wel opgestuurd worden.. zie geen van alle van jullie..
Monica_86 schreef:HAFxGEK schreef:voor mij moet ie wel opgestuurd worden.. zie geen van alle van jullie..
kom je niet naar de meeting?
Monica_86 schreef:Als je voor iedereen moet kopen bedoel je??
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Als je voor iedereen moet kopen bedoel je??
Ja.
Als iedereen mij ff haar maat pbt
iedereen die er echt een wil
En dan geld overmaken en dan regel ik de rest ofzo?
lotteluvah schreef:Ik gaaa
Doeeeggg
Kom morgen vroeg wel ff langswippen!
Naomi_Haffie schreef:weten jullie mischien een site waar al die verzendkosten opstaan enzo ?
doeeei viet![]()
Naomi_Haffie schreef:weten jullie mischien een site waar al die verzendkosten opstaan enzo ?
doeeei viet![]()
doeeei viet![]()
knabbelgirl schreef:nou git, ik kan miss wel samen met jou doen voor verzendkosten went wij rijden vaak langs rotterdam
Naomi_Haffie schreef:nerrgens goedkoper?zo als een halster of hoofdstel ? in een a4 envelop ?
lotteluvah schreef:Als iedereen die een wil ff mij pbt ga ik morgen vragen voor hoeveel ik zoveel truien kan laten bedrukken
lotteluvah schreef:oke, ik lees het morgen vroeg allemaal
Doeeg
HAFxGEK schreef:knabbelgirl schreef:nou git, ik kan miss wel samen met jou doen voor verzendkosten went wij rijden vaak langs rotterdam
uh leg even uit ??![]()
Gitta doet weer blonT
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:oke, ik lees het morgen vroeg allemaal
Doeeg
DAAG VIETMEES