de afgelopen week is Vrouwke goed vooruit gegaan! Ik heb de hoefsmid even naar Vrouwkes hoeven laten kijken omdat de staleigenaar ook al een tijdje zegt dat ze voor aan de korte kant staat en daarom ijzers wel slim zijn! de hoefsmid vond dit ook slim, dus volgende week komt de hoefsmid er voor ijzers onder zetten. (we wilde dit eigenlijk pas doen als ze weer helemaal goed loopt, maar het is slimmer om het nu te doen. als ik dan begin met opbouwen/rijden, begin ik ook meteen goed en niet dat ze een week erna misschien weer niet goed loopt, omdat ze te kort staat)
Als de ijzers eronder zitten en deze vooruit zet door dan mag ik 2 weken daarna heel rustig beginnen met opbouwen!
Flurk
Geplaatst: 03-08-14 09:08
Westhof schreef:
Hallo allemaal! Ik kom me ook melden. Sinds 29 Juli ben ik de trotse eigenaresse van een Haflinger ruin genaamd Westhof van de Wearstal, oftewel Wes
Welkom Tamara! Haha idd, de 3e in dit topic met die naam
cheidie
Geplaatst: 03-08-14 15:05
Welkom Tamara
Westhof
Geplaatst: 03-08-14 15:48
Dacht altijd dat het een vrij unieke naam was. Niet dus
Ik heb toen net weer even gereden met Wes en hij doet het prima. Kijkt nergens van op en reageert goed op mijn hulpen. Hij is alleen wel heel snel en dat is wel even wennen als je juist het tegenovergestelde gewend bent. Morgen heb ik mijn eerste les met hem. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan