Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

poezzekind komt niks te kort!

Mikkiej schreef:Heel veel sterkte miiejs! Zal een zware beslissing zijn geweest, maar wel de juiste.. Er zijn genoeg mensen die het anders aanpakken..
En wat een geweldige foto's Sita! Ik wist het wel als we niet al 3 katten hadden..
Even het "verslagje" van vandaag..
Ben dus voor het eerst met Stitch naar de binnenbak geweest, met de eigenaresse erbij. Langs de weg was hij super braaf! Had ook niet anders verwacht, hij heeft vroeger altijd voor de kar gelopen dus is goed verkeersmak. Alleen de paarden die we onderweg tegenkwamen die in de wei stonden waren erg interessant.
Eenmaal bij de bak aangekomen was hij erg onder de indruk, volgens mij heeft hij uberhaupt nooit een binnenbak gezien.. Er stonden allemaal paarden naast de bak in de stallen en het was natuurlijk vreemd.
Daarom eerst even gelongeerd. Had niet eens de longeerzweep nodig. Maar hij luisterde wel erg goed.
Nadat de ergste frisheid en bokkesprongen voorbij waren ben ik erop gestapt.
Nou boven verwachting ging het goed! Sommige hoeken waren nog wel spannend, vooral die waar de kantine zat en waar het hindernismateriaal ligt. Maar verder was hij super braaf!
Zo braaf zelfs dat ik ook voor het eerst weer heb gegallopeerd. Ik heb dit voor het laatst gedaan toen hij nog "goed" was, dus voor het slechter ging en het gedoe begon met de masseur enz. Dus dat is zo'n 2 maanden geleden, voor zowel mij als Stitch.
Dit ging ook super, hij sprong zelfs aan in de goede gaop, iets wat voor de massage's altijd een groot probleem was.
Dik tevreden dus! Helaas geen foto's kunnen maken.. Volgende keer gaat er weer iemand mee, dan zal ik vragen of ze foto's wil maken
Ben stiekem zo trots op Stitch! Ben zo blij! Ben blij dat ik niet met hem ben gestopt, het is zo'n super paardje
Als het goed is verschijnt er binnenkort nog een blad met foto's die ik gemaakt heb. 
wij willen nog een kat de andere is overleden
Hanke_k schreef:op de vereniging waar is les geef nodigen ze soms instructies uit om een serie van lessen te geven, deze lessen noemen ze gast lessen
4 lessen in totaal, om de week een les. Dit keer verzorgt Anneke Muilwijk deze lessen![]()
http://dressuurinstructie-annekemuilwijk.vpweb.nl/
en die fb-berichten heb ik nog niet gehad gelukkig