Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 13:35

Mikkiej, wat fijn dat het rijden in de binnenbak beter ging dan verwacht! Je mag zeker trots zijn op je mannetje.

Ik ga weer aan t werk.

Faringo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 13:41

Das toch alleen maar een super gevoel Mikkiej dat je in 2 maanden zulke stappen voorwaarts met hem maakt!

Ik heb nu even een half uurtje pauze, was net even buiten voor een sigaretje maar brrr wat een koude rotwind staat er buiten zeg.

Vanavond heb ik een vrije avond. Heb een dagje geruild met mijn verzorgster dus zij gaat vanavond ipv vrijdag. Ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe serie Once upon a time die vanavond op Net5 komt. Ga wel even kijken denk ik.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:08

Even snelle reactie.

Van het stamboek vind ik het best lomp en belachelijk , ze mogen blij zijn met zo'n eerlijk persoon..

Siet die fotooooooo!!! Vet lief!

Ik krijg net een magazine binnen (Dutch Arabian Western Riding nog wat) met mn foto's !
Super vet ! Wel mt mn oude copyright maar ja mijn naam staat er groot boven .
Ik moet even opschieten over een uurtje word ik gehaald.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:10

Oo wat een schatjes zeg!! Jammer dat mijn kat niet samen kan met andere... en mijn vriend me wat
aan doet want die is allergisch :P

Fijn Maessie det je er melding van maakt, hoop dat het iets helpt...

Fijn dat het goed ging mikkiej!

Ann, bij mij gaat het ook prima een paard, kat, huis en werk :D poezzekind komt niks te kort!

Gaaf zeg suus! Das mooie reclame!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:13

Nou opschieten dan, haha

Het is idd belachelijk dat het stamboek zo moeilijk doet.. Volgens mij is dat niet alleen bij paarden zo.. Bij honden (raad van beheer) is al net zo.. Echt te gek voor woorden dat ze de eerlijke mensen niet serieus nemen..

Faringo: Ja, het is echt een heerlijk gevoel! Hij kán het dus wel! In het begin was ik zelf best gespannen, maar gelukkig was dat snel over :)

En idd, gaaf suus! Ben benieuwd!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:23

Super joh Suus, je eigen foto's in het magazine.

Fijn dat jou spanning snel over was. Is ook super voor je zelfvertrouwen zulke dingen.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 14:47

Wat een leuke kittens <3

Onze kerstboom staat sinds gister en de kat begon er gelijk aan te knagen, gelukkig let onze hond op. Die is soms net een politieagent. :')

Dat lijkt me gaaf Suus om je foto's zo te zien!

Faringo: Once Upon a Time is best leuk, ben bijna door seizoen 1 heen, vind het niet super spannend maar wel leuk om naar te kijken.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:01

Mag ik even inhaken op het hebben van een kat en veel werken/buitenshuis zijn ?
Een kat alleen kun je dan beter niet doen, uit verveling kunnen ze gaan slopen.
Beter kun je in dat geval kiezen voor een stel (dus twee katten), dan hebben ze altijd elkaar voor de aandacht en dat is beter te doen voor de kat(ten) omdat ze niet volledig aan jou gaan hangen.
@miiejs, heel veel sterkte morgen, dappere beslissing hoor !

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:04

Daarom wil ik er dus inderdaad nog even over nadenken :-)

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:08

Is het niet zo, dat als je voldoende krabpalen en speeltjes hebt dit wel meevalt?
Voor ik samenwoonde, had mijn vriend 2 katten en was veel aan het werk. Helaas klikte het niet tussen deze katten.. Hij moest wel altijd alles opruimen, maar het huis slopen deden ze niet..
Nu hebben we er nog een kitten bij, die speelt wel met de andere kat. Maar ik moet alsnog alle speelbare dingen opruimen. :D
Zo waren we vergeten de overige slingers van de kerstboom op te ruimen.. Nu ligt het hele huis bezaaid met stukjes slinger :+

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:12

Yvanka; dus doorgestuurd naar de neuroloog... spannend hoor :(

Klasien; bah wat vervelend voor je moeder zeg! Net het ene achter de rug en dan gelijkt het volgende

maessie; ik hoop dat het goed komt met je sollicitatie, iig fijn dat je er een goed gevoel over had

Siersma; mooie cap, en ik hoop echt voor je dat het vertrouwen weer komt, heb je er goede begeleiding bij in de vorm van les?

suus; dat is zeker leuk nieuws! en ook erg leuk werk om te doen! En die extra lessen zijn echt mooi meegenomen!

dapnik; super gefeliciteerd! :D

Yvette; die foto van tara en lotte samen vind ik wel leuk! :D

Sita; fijn dat je les zo goed ging, en knap hoor van Hofdame en haar bijrijdster dat die de eerste x al zo rond rijden in de binnenbak!

Yvette; echt je eigen e achter b is zo ideaal! Mn vader ging wel mee op wedstrijd maar had er een hekel aan om met de trailer te moeten rijden. Het enige waar ik nu nog van afhankelijk ben is dat paps zn auto af moet staan! haha

Dames waar zit ambt delden, in friesland of niet?

35 rijlessen moet ruim voldoende zijn gok ik, vooral omdat je al trekker kan rijden yv, ik heb het gedaan in 24 lessen, 26 uur rijden in totaal

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:15

Hanke Ambt Delden ligt in Overijssel vlak bij mij (Hengelo)

Mikkiej schreef:
Heel veel sterkte miiejs! Zal een zware beslissing zijn geweest, maar wel de juiste.. Er zijn genoeg mensen die het anders aanpakken..

En wat een geweldige foto's Sita! Ik wist het wel als we niet al 3 katten hadden..

Even het "verslagje" van vandaag..
Ben dus voor het eerst met Stitch naar de binnenbak geweest, met de eigenaresse erbij. Langs de weg was hij super braaf! Had ook niet anders verwacht, hij heeft vroeger altijd voor de kar gelopen dus is goed verkeersmak. Alleen de paarden die we onderweg tegenkwamen die in de wei stonden waren erg interessant.
Eenmaal bij de bak aangekomen was hij erg onder de indruk, volgens mij heeft hij uberhaupt nooit een binnenbak gezien.. Er stonden allemaal paarden naast de bak in de stallen en het was natuurlijk vreemd.
Daarom eerst even gelongeerd. Had niet eens de longeerzweep nodig. Maar hij luisterde wel erg goed.
Nadat de ergste frisheid en bokkesprongen voorbij waren ben ik erop gestapt.
Nou boven verwachting ging het goed! Sommige hoeken waren nog wel spannend, vooral die waar de kantine zat en waar het hindernismateriaal ligt. Maar verder was hij super braaf!
Zo braaf zelfs dat ik ook voor het eerst weer heb gegallopeerd. Ik heb dit voor het laatst gedaan toen hij nog "goed" was, dus voor het slechter ging en het gedoe begon met de masseur enz. Dus dat is zo'n 2 maanden geleden, voor zowel mij als Stitch.
Dit ging ook super, hij sprong zelfs aan in de goede gaop, iets wat voor de massage's altijd een groot probleem was.
Dik tevreden dus! Helaas geen foto's kunnen maken.. Volgende keer gaat er weer iemand mee, dan zal ik vragen of ze foto's wil maken :)

Ben stiekem zo trots op Stitch! Ben zo blij! Ben blij dat ik niet met hem ben gestopt, het is zo'n super paardje

Wat leuk zeg!! :D

Miesj ik steek morgen een kaarsje voor je op .

En mn foto's in een paardenblad is altijd goed :D Als het goed is verschijnt er binnenkort nog een blad met foto's die ik gemaakt heb. :):)

Heb de pagina even op de foto gezet en op FB gegooid hopelijk kunnen jullie deze link zien en anders upload ik hem even via photobucket.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3565_n.jpg

Rechts bovenin ook nog groot mn echte naam en fotografe naam , cool :D
Laatst bijgewerkt door S_uus op 12-12-12 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:15

en vergeeft me alstjullieblieft de laatste 5 pagina's ik heb nu al bijna weer vierkante ogen haha.

Bah eergisteren de hele dag last gehad van mn nek schouders en hoofd, na 4 uur les geven kwam ik erachter dat ik ook behoorlijke keelpijn had, onee geen griep toch?
Wel dus.... gisteren de hele dag op de bank gelegen, mn werk maar af moeten bellen.
Vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter, dus ik ga gewoon les geven vanavond en dan hoop ik dat ik daarna nog fit genoeg ben om mn laatste gast-les te rijden met Jeszy.
We zijn sinds de vorige gastles zo enorm vooruit gegaan dan ik hoop vanavond weer aanwijzingen te krijgen waardoor we nog een x zo'n sprong voorwaarts kunnen maken.
Dan kunnen we in het nieuwe jaar gaan starten! Want afgelopen maand is ze van groene pony naar bijna L klaar gegaan!
Samen een onderlinge gereden in de B waar we gelijk 1e werden met 194, terwijl ze tot 1,5 week daarvoor nog niet eens in de recht galop kon O:)

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:16

bij hengelo? hmm dan is tolbert voor mij toch een heel stuk dichterbij! ;)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:17

Nice Hanke!
Gelukkig voel je je wat beter!
Gastles? Wat is dat :o

Worden jullie ook zo gek van die fb berichten over 12-12-2012 de wereld zou vergaan om 12.12uur?

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:18

miejjs; wat een moeilijke en dappere beslissing, heel veel sterkte!

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:19

op de vereniging waar is les geef nodigen ze soms instructies uit om een serie van lessen te geven, deze lessen noemen ze gast lessen

4 lessen in totaal, om de week een les. Dit keer verzorgt Anneke Muilwijk deze lessen ;)
http://dressuurinstructie-annekemuilwijk.vpweb.nl/

en die fb-berichten heb ik nog niet gehad gelukkig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:23

Aaaah die kittens :+: wij willen nog een kat de andere is overleden ;(

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:24

Ik net naar de winkel om een Charles owen cap te halen, is ie uitverkocht in mijn maat ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:26

Hanke_k schreef:
op de vereniging waar is les geef nodigen ze soms instructies uit om een serie van lessen te geven, deze lessen noemen ze gast lessen

4 lessen in totaal, om de week een les. Dit keer verzorgt Anneke Muilwijk deze lessen ;)
http://dressuurinstructie-annekemuilwijk.vpweb.nl/

en die fb-berichten heb ik nog niet gehad gelukkig :')

Daar heb ik altijd bij gelest :))

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:28

Viet schreef:
Ik net naar de winkel om een Charles owen cap te halen, is ie uitverkocht in mijn maat ;(

aaaah :(:)

had die met steentjes om de strik nog nooit gezien, tot ik maandag een van de springruiters in de les had met precies zo'n cap, ik vind ze wel leuk :j

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:29

Leerzame lessen he yvanka? Al zit het voor mij wel boven mn budget om privé les van dr te nemen.
Zeker aangezien pony-lief nog niet uitgebracht is, denk dat we de B en de L1 zelf wel door komen :)

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:31

Idd, wordt ook een beetje moe van 12-12-12.
Deze dag is niet heel veel anders dan die van gister hoor :P

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:33

Balen Viet van die cap. Die pech heb ik ook altijd.

Leuk idee zeg die gastlessen. Altijd erg leerzaam :-)

Gelukkig voel je je weer wat beter Hanke. Ziek/niet lekker zijn is echt niet tof.

12-12-12 heb ik eigenlijk weinig last van op FB

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:47

Balen zeg viet dat ie uitverkocht was!
Wil nog niet van de mijne af hihi, heb een bruine met steentjes maar die heb ik er zelf op gehotfixed.

12-12-12 heb ik ook geen last van... behalve dat bri vandaag 8,5 is geworden :(