Pff of me wachtwoord of me gebruikersnaam is verkeerd bij mijn youtube acount. Even kijken of ik t via mail kan achterhalen ofzo. Anders beetje lastig filmpjes plaatsen. In t filmpje lijkt ze t wel meer te belasten haar hoef meer neer te zetten maar als ze stil staat ontlast ze het weer meer dan gister.
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Als ze staat staat ze alleen maar haar been te ontlasten en vaak ermee te trekken omhoog, hoef uitkrabben trekt ze hem weg en doet een ander het gaat ze schoppen net als gisteren bij de dierenarts. Ik had het idee dat ze met een stukje lopen haar hoef meer neer zet met de stappen maar met stil staan ontlast ze heb meer echt constant nu en vaak ook doet ze hem helemaal omhoog. Filmpje is aan het uploaden, is alleen lastig filmpje maken op dat kleine stukje uitloop. Maar de weg oplopen ofzo mag ze niet.
De dierenarts dacht dat het uit haar kogel kwam, daar reageert ze ook het meest op. ze reageert op heel haar rechterachterbeen, maar zodra je bij de kogel komt het meest. Ik zou het niet weten zelf weet alleen dat als peeps kreupel staat er totaal iets niet goed is. Peeps is een harde.
Ja idd, ik ga denk ik zo even ee topicje maken als het 3e filmpje geupload is en kijken wat de bokkers er van denken. Dan kan ik desnoods vanmiddag nog bellen dat ik toch verder onderzoek wil en desnoods de delte of andere kliniek bellen.... Goed idee? Peeps is atijd hard voor zichzelf en toen ze in een spijker gestaan had en een hoefzweer had galopeerde ze alsnog op 3benen de bak door en nu dit....
Wat vervelend zeg voor peep volgesmij heeft ze wel heel veel pijn als ze met die pijnstilling nog steeds kreupel loopt..
Ik zou deze bellen en fotos laten maken dan weet je meer dan dat je het vanaf de buitenkant moet raden http://www.paardenpraktijkmiddendelflan ... ktijk.html
is voor een dierenarts ook alleen maar gokken als er geen fotos zijn..
Bij ons hebben ze toen bij de stallen fotos gemaakt daar is het ook een een beetje donker maarja ben benieuwt hoe ze vrijdag loopt of het ook verbetert ....
hierboven staan twee filmpjes van het lopen en ik heb nog een filmpje waarop je ziet hoe ze reageert als je haar hoef wil krabben. Hoef moet wel gekrabt worden uiteraard. Bij ons doet ze nog niet echt gericht schoppen maar bij mensen die ze niet ent zols de dierenarts schopt ze ze echt
Hmm net ff de filmpjes van peeps bekeken. Het lijkt wel alsof het vanuit haar heup komt.. Ik zou toch de DA nog eens bellen..onder medicijnen hoort ze wel beter te lopen dan dit..Sterkte ermee!
Ze staat wel pas sinds gister aan de medicijnen, gister een spuit gehad en nu dan de metacam.... Pff reageert niemand op het topic en ik wil juist reacties. Desnoods kan ik dan andere kliniek bellen?
Ja, je kan altijd een andere kliniek bellen... is toch logisch ook? Blijf de reactie dat ze t niet weten dus wacht maar even af een beetje raar. Zeker omdat ze er duidelijk zoveel last van heeft...
Nee ik ook niet daarom heb ik een topic op beweging en hoefverzorging neer gezet, denk dan reageren er wel zat mensen maar helaas.
We gaan vanmiddag zoiezo weer naar stal en kijken hoe of wat. Maarwil graag weten wat ze heeft... en ontstekingsremmers is metacam maar voor t zelfde geld is het geen ontsteking....
Pff laatmaar. Bedoelden niet van hier maar mensen die meer weten van kreupelheden ik heb het dus ook niet voo niks op beweging en hoefverzorging gezet omdat ik hoop dat er bokkers zijn die meer van kreupelheden etc afweten.
Een second opinion van een andere dierenarts is altijd wel nuttig dus dat zou ik zeker overwegen. maar denk toch echt dat het erop uit gaat draaien dat je fotos of een echo ervan moet laten maken als ze het van de buitenkant af niet precies weten en ze gaat niet veel vooruit...