Jep , verhuizen. anders blijft ze heel de witner alleen maar op stal staan en komt ze er niet uit! Uit der stal. Gaat gewoon niet op deze stal. Dus helaas, verhuizen is de enige optie.
Weer geen gaatjes, nog nooit gaatjes gehad:D. alleen in oktober even terug, wordt mn tand gemaakt. Er is bij een tand al eenhele tijd een stukje afgebroken.
even snel kom net van school en moet nu weer gaan voorr stage markt... ik wil iets met ipse mensen doen en een meisje uit me klas ook dus gaan we samen even kijken
mooi dat je geen gaatjes heb !
Lanita
Geplaatst: 16-09-10 20:42
Lanita heeft ook een centenbakkie
@ Lisa, dat heb ik nou ook, ik lees steeds bij, maar vind nooit wat om op te reageren.
Peep der buikje vandaag, ik vind echt dat ze al een buik krijgt. Ook schopt en hapt ze elke keer naar haar buik en poep zij elke keer over andere hopen een paar keutels maar terwijl ze normaal hele grote hopen poept.
Candace
Geplaatst: 16-09-10 21:14
Zozo die krijgt idd al een buikje!
Krijgen jullie hafjes ook al weer een wintervacht? Viel me op dat die van Marko al aardig begint te groeien!
Mara die staat al zo'n 2 weken wintervacht aan te maken. Word er helemaal knetter van, want het is met rijden nog veel te warm voor der. dus ok de boel maar een beetje schoon te houden een regendekentje op...
binnekort maar eens scheren... is ook fijner voor haar...
donna is half augustus al begonnen met dr winterjas te breien. De 25 ste gaat die mooi de prullenbak in. Scheren die handel, maar doe het dit jaar niet zelf.
Lanita
Geplaatst: 17-09-10 12:12
Lanita is vorige week begonnen met der wintervachtje, dus de deken ligt eral op.
Ik ga mara dit jaar voor het eerst zelf scheren. Het is namelijk een stuk goedkoper voor mij om zelf een apparaat aan te schaffen. Elker keer laten scheren kost ongeveer 50 a 60 € als ik het echt netjes wil laten doen. Maar mara moet eigenlijk minimaal 2 keer geschoren worden. Dan ben ik al 100 a 120 € kwijt... 1 keer een machine komen is +- 300 euro. om de 3 a 5 scheerbeurte moet ik de messen laten slijpen, dat is ongeveer 5 a 10 € en nieue messen zijn ongeveer 30€...
Met 3 a 4 jaar heb ik de prijs er al uit als ik maar 2 keer scheer, maar Mara's benen wil ik liever veel vaker opscheren omdat ze snel last heeft van mok... Als haar benen geschoren zijn niet...
Het is even sparen, maar ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen!
Nibbit staat nu al in de dekens, en dan in de winter evt een extra deken erbij, en dan maar zoveel mogelijk die vacht weg houden. Want Nibbit word echt niet vrolijk als je hem gaat scheren
Peelie
Geplaatst: 17-09-10 18:50
Gothic_TeZZy schreef:
de 26ste.. Is n zondag hea? of niet? xD
Ja, dat is een zondag vlak bij stad en lande is het...