chipieke schreef:You go Vief

Oooooh ik ben VERBRAND

Gisteren naar jumping beveren geweest en in de voormiddag een uur gezweet om ons zyta gelongeerd te krijgen, het was echt een living hell gisteren...
Ja, en ik nog komen kijken hoe je aan het zwoegen en zweten was. Arm schaap...

Gave foto's
Vief!
Ik heb gisteren Darius nog eens onder handen genomen... Beest is echt té dik. Ik kan hem niet op de paddock zetten en Tapi op de wei, want dan breekt ie uit naar de wei... Ik kan ook Tapi niet van de wei houden, want zij doet het goed op de grasjes... Dus ik mezelf voorgenomen om Darius dan maar te longeren. Beest heeft er een pesthekel aan (ik ook

), maar wat moet ik anders??? Ik kan je wel vertellen dat ik zowat harder gezweet heb dan hijzelf. De piste was nogal zwaar, dus ik dacht hey, we gaan de wei op, want ja, ik ben lief voor mijn popo en wil em nu ook niet té hard laten zweten... Beest brak steeds uit, trok me de hele wei door, en niet één keer, nee élke keer. Kroop de draad onder, hup naar stal, Syl er achter. Man ik kan je vertellen: ik was dat beest méér dan moe (again!!). Ik weet even niet wat ik ermee aan moet. Hij is verder heel lief enzo, maar er valt niets mee te beginnen. Af en toe rijd er een meisje op, maar die wordt eignelijk ook al vrij lang voor hem. Voor de kar is er nog steeds niet van gekomen, maar als hij ook zo gaat etteren voor dat ding, riskeer ik het niet om ermee de straat op te gaan...