[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:53

Peelie schreef:
ik wil graag naar de keuring, maar die is de 18e al. dan is nash nog geen eens een maand oud...

dan moet ik mara voor die tijd in conditie krijgen en ze leren stil te staan met opstellen ed..

Ik wil zo graag!!!

Ik ken dat, bij ons is de keuring 25 juli, dan is Wahida net een goede maand jong. Maar durf niet te reizen met moeders.
En ik wil ook zo graag, om Wahida nu alleen mee te nemen .... en daarnaast krijg ik Donna ook niet voor die tijd in conditie.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:53

macholoverr schreef:
Stravero, Vet dat je een zwembad in de achtertuin krijgt (H) Ik heb mijn moeder bijna so ver om te verhuizen na mijn oplidng (A) Lekker naar Duisland =D

Madeira_, Ik heb geen foto's van jou heir voor gezien.. Jij bent helemaal niet mollig! (ik vind dik een negatief woord..)

Peelie, Ik vind jou veulentje echt sooooo lief [L] Ik wil die van mij volgend jaar ook laten dekken =D Weet iemnd nog leuke hengsten [A]

Mijn Horie is nog steeds kreupel.. =( ik heb dr been maar afgespoelt En wat met der in stap aan de lange longe gedaan .. Maar mevrouw vond het niet leuk.. En die wauw rennen dus ik heb dr maar ever 5 min laten lopen in draf & galop =) Ze was wel gelijk weer rustig =0 Verder vind ze over een zeiltje heen stappen doodt eng =0 =0 Maar ze dee het wel [L]

wat voor bloedlijn heeft je merrie? wat voor hengst wil je? met papier neem ik aan? misschien kan ik wel met iest leuks bedenken.
of maak een topicje, je krijgt dan veel domme dingen, maar ook heel veel goede adviezen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:57

Freya schreef:
Peelie schreef:
ik wil graag naar de keuring, maar die is de 18e al. dan is nash nog geen eens een maand oud...

dan moet ik mara voor die tijd in conditie krijgen en ze leren stil te staan met opstellen ed..

Ik wil zo graag!!!

Ik ken dat, bij ons is de keuring 25 juli, dan is Wahida net een goede maand jong. Maar durf niet te reizen met moeders.
En ik wil ook zo graag, om Wahida nu alleen mee te nemen .... en daarnaast krijg ik Donna ook niet voor die tijd in conditie.

Nash is dan geeneens een maand oud, de 18e. Mara is veeeeel te dik, ookal houden ze er wel rekening mee dat ze een veulentje heeft. Maar dan moet ik ze ook nog leren opgesteld te worden, met een veulen dat dan waarscheinlijk amper aan een touw mee kan lopen, omdat hij zo eigenwijs is... Hij gaat er gewoon van door... mafkees..

en als nash een jaar is, ik weet niet of ik dan mag met hem en mara?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:58

macholoverr schreef:
Peelie, Ik vind jou veulentje echt sooooo lief [L] Ik wil die van mij volgend jaar ook laten dekken =D Weet iemnd nog leuke hengsten [A]

Check Kymmelshof Daar staat Wahida haar vader en opa.
Daar lopen verschillende bloedlijnen aan hengsten.

Tezzy

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 07:10

Goede Morgen!

Gister m'n diploma op gehaald :)
Plus cijferlijst.. maar.. ik moet waarschijnlijk vanavond weer naar school want dan hebben ze de uitslag van mijn herkansing, en als die hoger is krijg ik weer een andere cijferlijst :+
Zo weer werken.. Vanavond krijg ik ook mijn (fotomodel) oppashondje :D
Ik hoop dat het wat koeler wordt, werken zonder airco is niet voor mij besteed.. xD

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:10

fotomodel?

hoezo dat? :P

ik moet vandaag ook weer op school werken... in een lokaak niet groter dan 10/12 bij 7

daar staat ongeveer 40 a 50 computers in die allenmaal aan staan en waar allenmaal iemand achter zit te werken...

gezellig werk dus :S

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:32

Gister is Passoajus_ hier geweest en heeft prachtige plaatjes geschoten van Maggy, die hoop ik hier gauw te kunnen laten zien!

Om 10 uur is het zover, dan is de begeleiding er en kunnen we aant werk! Avalon voor het eerst bóvenop Maggy! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:37

leuk!!! omthoud de camera mee nemen!!!

ik kan niet wachten als matador over 2 jaar ingereden mag worden en nash over 3!!! time flies when you'r haing fun, dus dat zal zo voorbij zijn :)

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:39

Haha, moet je nagaan. Over drie jaar kun je je ámper herinneren hoe klein hij nu was. :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:50

ja idd... hij si nu al gegroeit met 10 dagen geleden :)

hij krijgt vandaag zijn eerste wormenspuit!! :oo

maar iig, dan moet ik de foto's er bij pakken en kijken van ow jah, zo klein was hij en zo zag hij er toen uit :D

aanstaande maandag zijn eerste echte foto schoot, en dan een 2 weekjes daarna weer :D jippie :D

ik ga nu naar school, al was het maar omdat het moet ;(

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:52

Succes Peelie! Ben erg benieuwd naar de shoot van je kleine man. :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:23

Vie schreef:
chipieke schreef:
You go Vief :D

Oooooh ik ben VERBRAND :oo Gisteren naar jumping beveren geweest en in de voormiddag een uur gezweet om ons zyta gelongeerd te krijgen, het was echt een living hell gisteren...
Ja, en ik nog komen kijken hoe je aan het zwoegen en zweten was. Arm schaap... :(:)

Gave foto's Vief!

Ik heb gisteren Darius nog eens onder handen genomen... Beest is echt té dik. Ik kan hem niet op de paddock zetten en Tapi op de wei, want dan breekt ie uit naar de wei... Ik kan ook Tapi niet van de wei houden, want zij doet het goed op de grasjes... Dus ik mezelf voorgenomen om Darius dan maar te longeren. Beest heeft er een pesthekel aan (ik ook :+ ), maar wat moet ik anders??? Ik kan je wel vertellen dat ik zowat harder gezweet heb dan hijzelf. De piste was nogal zwaar, dus ik dacht hey, we gaan de wei op, want ja, ik ben lief voor mijn popo en wil em nu ook niet té hard laten zweten... Beest brak steeds uit, trok me de hele wei door, en niet één keer, nee élke keer. Kroop de draad onder, hup naar stal, Syl er achter. Man ik kan je vertellen: ik was dat beest méér dan moe (again!!). Ik weet even niet wat ik ermee aan moet. Hij is verder heel lief enzo, maar er valt niets mee te beginnen. Af en toe rijd er een meisje op, maar die wordt eignelijk ook al vrij lang voor hem. Voor de kar is er nog steeds niet van gekomen, maar als hij ook zo gaat etteren voor dat ding, riskeer ik het niet om ermee de straat op te gaan... :\

ook een longeerlesje nodig van inge teblick :')

het zijn toch echt wel kleine ettertjes he...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:57

@ Laura: Jaaa!! Mn bordje is af, heb alleen geen foto want moet zo naar school ..............

@ Iedereen: Ohhhhhhhhhhhhhhh mn vader hé, die is zoooooooooo f*cking chagrijnig!!!!!!!!!!! :(

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:59

Ik heb vandaag mijn mijn 1ste stapjes gezet!!! :+
2 stappen zonder krukken langs de kast!! *D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:07

:) Goed zo laura! Gaat langzaam steeds beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:15

Avalon_ , Laat je wel foto's zien ?? [A]

Peelie, Ik wil dan wel foto's zien hoor =0 van je 2 foto shoots =D

Stravero, Je vader saggie? Waaromdan ? =0

_Laura__ , Wat vet cool gaaf kicken! Ook al weet ik niet wat dr gebeurt is... Ik ben trots op je =D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:20

goed zo laura het begin is er

zoekt met spoed nieuwe telefoon snik snik mijn telefoon van 2 maanden uit laten vallen nu dikke barst in het scherm grrrrr en zit nog 2 jaar aan het abbenement vast

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:50

Waahooee :) Heb op mijn mooie meisje gezeten! Ben supertrots op haar , ze was nog heel onzeker maar deed zonder slag of stoot wat er van haar verwacht werd! Verslag volgt!

carosello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 11:51

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:08

Avalon; Fijn dat het goed ging. :D
Carolsello, Mooie foto's ziet er goed uit voordat ze nog zo kort is doorgereden.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:10

Fijn dat het goed ging avalon :)

Monique wat onwijs balen zeg!

carosello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:30

@monique: heb je geen garantie op je toestel? Want dat is echt niet normaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:05

Ik heb die van mij van 3 maand ook laten vallen 7 ook een bast er in =0 Maardie van mij doet het nog dus ik vind het wel prima so... Enne ik zou hem terug sturen als ik jou was!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:27

Jeemig wat een warmte zeg.. vanmorgen nog wel ff met Athos gereden.. maar ze was echt verschrikkelijk druk.. Ze is hengstig en er staat een prachtige friese ruin vlakbij de bak die ze probeerde te versieren.. en ze had last van de horzels en de warmte.. dus ben na half uurtje weer stopt.. en ze was inmiddels kleddernat van het zweet.. wouden we haar afspuiten, staat de wasplaats volgebouwd met een schoonmaak ding (ze hebben de stal helemaal ontsmet/schoongemaakt) dus hebben we haar maar ff flink laten rollen in de bak.. zit nu te wachten op monteurs van de woningstichting, maar heb geen flauw idee wat ze gaan doen :?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 13:36

ik wil ook weer rijden. Ik heb nadat mara is bevallen niks meer met atlas gedaan :+ ik schaam me dood...