Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLeoniee schreef:Ik had gister een mega blunder op wedstrijd.. Mn moeder begon de eerste proef te lezen en ik hoefde niet te groeten.. Dus ik roepen ja ik moet groeten en toen bleek dat ze de nieuwe m2 proef had meegenomen perongeluk..Hierdoor kreeg ik -4 en had ik 176 punten
2e proef was voor mijn gevoel winstpuntwaardig maar toen had ik ook 176.. T liep allemaal erg uit dus de laatste proef was de batterij bijna leeg. 26 maart starten we een oefenwedstrijd Z1 met een nieuwe proef en 2 april hoop ik dan toch echt mn laatste puntje te kunnen rijden
xLeoniee schreef:Ik had gister een mega blunder op wedstrijd.. Mn moeder begon de eerste proef te lezen en ik hoefde niet te groeten.. Dus ik roepen ja ik moet groeten en toen bleek dat ze de nieuwe m2 proef had meegenomen perongeluk..Hierdoor kreeg ik -4 en had ik 176 punten
2e proef was voor mijn gevoel winstpuntwaardig maar toen had ik ook 176.. T liep allemaal erg uit dus de laatste proef was de batterij bijna leeg. 26 maart starten we een oefenwedstrijd Z1 met een nieuwe proef en 2 april hoop ik dan toch echt mn laatste puntje te kunnen rijden
Eline_S_S schreef:Vandaag met starlight wezen vrij springen. Dit kregen we als advies omdat ik haar altijd heel erg moet helpen met afzetten (dmv verkleinen en verruimen). Gaan we zeker vaker doen want ze vond het ontzettend leuk om te doen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
maessie schreef:@abricoosje: Hans vd Berg bellen, die weet veel te staan, of heeft zelf vaak wat staan. Hij zit in Arcen, en heeft zondag de 20ste toevallig open dag
Eline_S_S schreef:@Anniietjuh, bedankt! Wij doen soms een oefening met twee balken op een redelijk grote afstand van elkaar. In arbeidsgalop zitten daar bijvoorbeeld 6 galopsprongen tussen. Dan moet ik verruimen en er bijv 5 galopsprongen tussen hebben, en bij verkleinen 7. Snap je? Deze oefening heeft erg gewerkt