Haha flinke rodeo gaf ze weg dus Rosanna. Inderdaad beter dat ze dat los doen dan dat jij weer gaat zandhappen. Blijft altijd een heerlijk gezicht als ze zo lekker gek doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
hele dappere maar moeilijke & een eerlijke beslissing.. 
Faringo schreef:Vind het wel heel netjes van je dat je iedereen hebt ingelicht over de ziekte van Bri Mies. Daarvoor wil ik je echt een complimentje geven want veel mensen zouden dat niet doen. Tja en wat die mensen er vervolgens mee doen dat heb jij niet in de hand.
Logisch dat het de hele dag door je hoofd spookt. Denk aan je meid!!
haha. Ze loopt bij mij na zo'n 20 á 25 heel fijn, maar na 30 min. zakt 't tempo weg en is het 'over'. (Ze loopt dan wel fijn, laat mooi los enzo wat ik voel, maar dan zakt haar tempo zelf wel weg). Hebben jullie dit ook (wel is) gehad? Hoe lossen jullie dat op? Heb vanavond les dus zou het nog even navragen
.
Miiejs schreef:Dankje...
Ik zei het tegen ze en ze zei, ja wat moeten wij daarmee? Ik zeg nou misschien een notitie maken? Zodat
er niet meer mee gefokt wordt en er niet nog meer haf's met dit komen?! Moest maar terug bellen
met haar levensnummer en dan zouden ze wel zien wat ze er mee zouden doen.
Heb eigenlijk niet meer terug gebeld, vind t wel best met ze
Sita_ schreef:Miiejs schreef:Dankje...
Ik zei het tegen ze en ze zei, ja wat moeten wij daarmee? Ik zeg nou misschien een notitie maken? Zodat
er niet meer mee gefokt wordt en er niet nog meer haf's met dit komen?! Moest maar terug bellen
met haar levensnummer en dan zouden ze wel zien wat ze er mee zouden doen.
Heb eigenlijk niet meer terug gebeld, vind t wel best met ze
Typisch iets voor t stamboek, daar zijn ze altijd zo lekker vriendelijk via telefoon of mail..

Oh wat onwijs schattig!! Ik zeg hebbuh
Vind dat zó niet kunnen!
Zijn geen stamboekkatten ofzo... Heb geen idee of ik er wel geld voor wil vragen.. Faringo schreef:Zou het echt wel willen maar financieel heb ik even helemaal geen geld uit te geven. Wil heel graag nog wel een kat maar tja heb nu even geen geld voor de duurdere categorie katten
Sita_ schreef:Nou, deze zijn niet duur hoor..Zijn geen stamboekkatten ofzo... Heb geen idee of ik er wel geld voor wil vragen..
Denk maar rustig na hoor!
. Hoe lang moeten ze nog bij moeders blijven?
Dus zeg na de jaarwisseling ofzo? 
. Is wel goed om ze inderdaad tot een week of tien bij de moeder te houden. Lijkt me wel heel gezellig om gewoon weer mijn eigen kat te hebben in mijn eigen huis. Mijn kat woont natuurlijk bij mijn vader omdat die gewend was om buiten te lopen en dat bij mij in de flat niet mogelijk is. Kon het dat beessie niet aan doen hem zijn buiten wandelingetjes te ontnemen.