Bedankt Amanda !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
Kan er toch niks anders van maken . Dan maar andere leuke dingen verzinnen . Peelie schreef:nu ik voor een groot deel over marien heen ben eet ik ook weer.
heb nu net 2 broodjes haring naar binnen gewerkt

_Dieuwke schreef:Hinke schreef:@dieuwke: ja ben nu net weer in oegstgeest.. Vind het jammer maar moet nog wat dingen doen hier. Wil nu wel vaker naar mn ouders toe, nu ankie bij mijn ouders staat. Het idee is om de week, hopelijk lukt dat. Dus dan kunnen we altijd nog een keer afspreken!
Vandaag weer buitenritje gedaan. Waren bijna thuis, zat er ineens een MEGAvrachtwagen achter ons. Ik hoorde wel iets maar dacht dat het een auto was dus keek niet achterom eerstIk scheet zowat in mijn broek, maar ankie gelukkig niet
We zijn naar huis gedraafd, en die vrachtwagen bleef heel netjes rustig achter ons
Als alle chauffeurs nou eens zo goed rekening hielden met paarden zouden er veel minder ongelukken gebeuren
Oke , jammer !Dan moeten we dan wel een keertje afspreken op buitenrit , kunnen we toch nog meeten
!
Tienertijdhaha
En dan een keertje als we het weer mee hebben, dus geen sneeuw
Gisteren heb ik nog wel een buitenrit gemaakt met mn vader, maar niet zo lang. Doe jij normaal trouwens ook mee met de puzzeltocht in september?
Domme mensen, gewoon laten praten!
Ze was snel gewend aan het nieuwe paardje. Ze voelde zich al snel thuis, dus dat is fijn.
)
Hoe dom. En was vanmiddag naar de universiteit gegaan, was die dicht! Ook wel logisch misschien
He wat een productieve dag vandaag
_Dieuwke schreef:Oh ! Hier wel vorst .. dus dat wordt weer geen rijden , gisteren ook al niet .
Eerst even bijlezen
dit word de 4e keer weer
Mijn moeder zit in de organisatie
!

Maar val er amper af
.
.
)