[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:07

Oh hihihi oké!! :P @ Vie: Moet je 'm voor 't wagentje spannen! :D Of is 'ie nog geen 3? :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:29

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:39

Aaaaah leuke fotooooooooo Paulien!!! :D
Zet 'm nu eens zichtbaar :+ :
Afbeelding
Je ziet nu écht super dat je zo af bent gevallen :oo :oo :oo

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:40

Eh ja.. dat deed ik niet omdat ik nogal vind dat ik er groot uitzie :+

Dankjewel :oo ik ben nu bijna 37 kilo kwijt :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:46

groot??

heldhaftig man zo zonder zadel!!!!

ik heb zin in augustus dan ga ik lekker slaapie slaapie doen bij PAULIEN :D *\o/*

je bent idd erg afgevallen!!!

of ow nee... zwart slankt af!!! dat is het :oo

Nee, je ziet er echt goed uit!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:48

Gail, haha bedacht wat ik zo reageren, zie ik opeens een kleine streep :+ rot kleine lettertjes :+

Nee mijn benen steken dan zo uit hihi :P maar ach, ene foto zie je het erger dan de andere, ligt er ook beetje aan hoe die gemaakt is :)

Heb ook zin in dat je komt :D word gezellig :*

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:50

ja echt wel :D

mar we jou bolle helemaal mooi invlechten enzo en dan mooie foto's maken en rijden en tutten en doen :D

we hebben er zin in ! :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:16

leuke foto hoor paulien ziet er goed uit en echt knap dat je zoveel bent afgevallen

zo iedereen ook en beetje van de zon genoten de laaste dagen phoee ben aardig verbrand op me rug ga dat vanacht wel voelen denk haha

vandaag ook ff langs me oude verzorg paardje gegaan echt om te janken daar somigen mensen moeten geen paarden hebben meer beestje staat er zo vies bij had vandaag geporbeert de dierenbescherming te bellen zijn ze niet te berijken vandaag grrrr

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:33

Mooie foto paulien!
Je bent mijn voorbeeld met afvallen! haha! Ben 3 kilo kwijt en moet nog 15 kwijt! Bah! nou ja, eigenlijk 10 dan zit ik op max gezond gewicht maar wil nog wat extra kwijt.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:42

ik wil ook nog 15 afvallen wat ik vorige jaar afgevallen ben ben ik sinds ik op me zelf woon weer aan gekomen gewoon 8 kilo grrrrrr

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 17:39

Haha gaan we samen afvallen :P Bij mij kwam alles er aan toen ik stopte met Sonja bakker! :( was zo mooi op gewicht en ben toen 10 kilo aangekomen!! :O

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:03

hahaha ja idd na ik ben ziek geweest en ben toen heel veel afgevallen maar ja sinds november woon ik op me zelf en ben er al 8 aangekomen weer hihih mischien vaker op de wii fit gaan staan weer ;)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:29

paulien ziet er supper uit hoor:p

en wanneer mag ik weer naar jouw kome :p kom ik denk ik met liedewijtje als dat mogelijk is dan:p

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:44

Leuke foto hoor madeira, ziet er goed uit.

Wat is het hier rustig? Iedereen zit op het strand?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:45

ik denk het...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:48

nope, geen strand voor mij, hahahaha

ik ga zo weer naar stal, was er vanmiddag al omdat de verzekeringsagent kwam om Wahida te komen bewonderen, of ze wel gezond was voor opname voor de verzekering, uiteraard is ze opgenomen en is ze nu ook verzekerd tegen van alles en nog wat.

Straks die twee van mij poetsen en Baco losgooien, weer conditie in pompen, denk morgenavond weer rijden sinds 2 maanden, heb groen licht gekregen van me fysio, al moet ik wel rustig aan doen, maar ben zo blij dat ik weer op een paardenrug mag kruipen.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:56

Freya, wat een goed nieuws! echt super dat je er weer op mag! Zoiets hoop ik ook nog eens te horen :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:05

Echt super mooie foto Paulien!! En idd wat bij jij enorm afgevallen zeg !!! goed bezig !!!

Hinke schreef:
Leuke foto hoor madeira, ziet er goed uit.

Wat is het hier rustig? Iedereen zit op het strand?

Noop, niet voor mij.. Vakantie is weer voorbij en dus weer aan het werk.. Gelukkig was/is het mooi weer dus veel met water gespeeld met de kids :+

Zou vanmorgen les hebben met Athos, maar ging niet door.. Petra moest werken.. Maar morgen gaan we er weer voor :D met nieuwe schoenen en broek :D Vanmorg wel met Jelmer gewandeld/gepoetst en had de eer om Petra haar paard de deken af te doen.. Klinkt misschien stom maar is echt geweldig dier! Lippizaner :+ Dus voel me altijd best beetje vereerd als ik iets met haar mag doen :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:11

Afbeelding
onze jaarling en toekomstig speelmaatje van Nash (wat Matador maar al te graag wil!) :D wat een muppet is het ook :P vind alles intresand.

Afbeelding
Mara in de avondzon... :P

Afbeelding
Mara is dik...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:47

Dankjulliewel meiden! Afvallen is moeilijk.. ik heb een maagbandje en werkt super! Oke, ik ben wel meer afgevallen dan het gemiddelde, en ik ga gewoon nog lekker door want ik kom er op een dag wel :)

Naomi, je bent altijd welkom :+: Lied ook (vind haar gewoon zo super stoer) :D
Gail, leuke foto's :) Mara heeft een aparte, mooie kleur.
Freya, goed nieuws dus :D
Monique & Laura, ik heb een topic waar je heel veel tips uit kunt halen en steun in kunt vinden.. Dus als jullie willen kan ik die topic geven?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:07

je mag hem wel geven :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:15

HIer nog iemand die wat wil afvallen ;) Nog 4 kilo, dan ben ik waar ik wezen moet :) Er zijn er al 10 af, dus ben op de goede weg!

NEt een heerlijk rondje buiten gelopen met Daimy :)
Hij is nu inmiddels ook hufter proef bevonden... Kwam een auto langs me rijden op een smal polderweggetje. Hij vond t met zn vrienden nogal stoer om een paard te laten schrikken. Dus vol in de toeren naast me, slippende banden weg. Daimy kijkt echt zo naast hem, euhhhh wilde je dat ik hiervan schrok of niet, want dan moet je toch wel met iets spectaculairders komen :+

Ook de brandweer nog tegengekomen :) Waren water op het dak van een school aan het pompen, dan was het morgen niet zo warm daar.
Ze vonden hem er schoon een stuk knapper uitzien haha. 1 ken ik er inmiddels al wat beter (die herkende me tijdens het stappen), dus die riep gelijk de rest. Kijk!!! Dit is dat modderpaard wat doodziek uit die sloot kwam! Wel erg leuk dus :) Ook nog even langs de brandweerauto met draaiende motor gelopen, vond hij ook niet eng. Knappe pownie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:17

Stravero, Vet dat je een zwembad in de achtertuin krijgt (H) Ik heb mijn moeder bijna so ver om te verhuizen na mijn oplidng (A) Lekker naar Duisland =D

Madeira_, Ik heb geen foto's van jou heir voor gezien.. Jij bent helemaal niet mollig! (ik vind dik een negatief woord..)

Peelie, Ik vind jou veulentje echt sooooo lief [L] Ik wil die van mij volgend jaar ook laten dekken =D Weet iemnd nog leuke hengsten [A]

Mijn Horie is nog steeds kreupel.. =( ik heb dr been maar afgespoelt En wat met der in stap aan de lange longe gedaan .. Maar mevrouw vond het niet leuk.. En die wauw rennen dus ik heb dr maar ever 5 min laten lopen in draf & galop =) Ze was wel gelijk weer rustig =0 Verder vind ze over een zeiltje heen stappen doodt eng =0 =0 Maar ze dee het wel [L]

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:45

ik wil graag naar de keuring, maar die is de 18e al. dan is nash nog geen eens een maand oud...

dan moet ik mara voor die tijd in conditie krijgen en ze leren stil te staan met opstellen ed..

Ik wil zo graag!!!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:49

Stravero; las net dat je je naam bordje ook al binnen hebt?
Heb je een foto? ik ben benieuwd! :)