Dapnik schreef:Ik heb maat cob hoofdstel met maat full kopstuk[ze heeft best een grote kaak]. Dekens maat 185, halster maat cob en beenbescherming ook cob.
Ze is zelf 1.44 [en ik 1.63]
Madeira is 1,50 en ik ben 1,72

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dapnik schreef:Ik heb maat cob hoofdstel met maat full kopstuk[ze heeft best een grote kaak]. Dekens maat 185, halster maat cob en beenbescherming ook cob.
Ze is zelf 1.44 [en ik 1.63]
iSaBeLL schreef:Jaaa
trouwens was jij die eraf viel? of was dat iemand anders?
Madeira_ schreef:Meiden, morgen gaat Madeira verhuizeneindelijk!
En hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar?
Ik denk dat ik morgen haar gewoon een flinke schoonmaak buurt geef. Maar ga denk ik nog niet morgen gelijk rijden. Dat doe ik denk ik maandag. Ik bedoel.. ze moet toch ook even wennen of niet? Misschien longeer ik haar wel even of zoiets.
Madeira_ schreef:Madeira heeft alles maat full volgens mij.. had een mooie halster maat cob gekocht maar die zit te strak.
naomimak schreef:Madeira_ schreef:Madeira heeft alles maat full volgens mij.. had een mooie halster maat cob gekocht maar die zit te strak.
klopt:p
joopiexx schreef:Je blijft altijd mensen houden die vinden dat je te groot bent.
Overigens is mijn zusje 1.80 en die weegt minder dan ik, en rijdt ook gewoon op Boy.
Natuurlijk is het een ander gezicht, maar ze hebben toch samen plezier en hij heeft er geen last van.
Maar muppetmayo, ik had je die 1.85 niet gegeven als ik naar de foto's in je profiel kijk.
Madeira_ schreef:Gelukkig meidendankjewel voor de complimentjes
Madeira is aardig groot - 1,50..
Vandaag ging verhuizen goedMadeira deed het super! Ze wilde de vrachtwagen eerst niet zo graag in, maar we deden het gewoon rustig en uiteindelijk stapte ze zonder mokken erin (echt binnen 5 minuten ofzo).
BEN TROTS OP MIJN MEISJE!