Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
window schreef:lauraenabe schreef:zo ff tussen door thuis.... net stond ik nog bovenaan in de B maar dat is mischien al lang verandert
niet dus
lauraenabe schreef:neej niet dusik ben de B geeindigt zoals ik hem begon
met een 1e plaats... hopen dat de L1 ook goed gaat
zal wel minder prijzen worden dan ikn de B
![]()
o en VivaLaVida kan wel dat we er niet waren (weet alleen niet meer wat we aan het doen waren)
En de parade was erg leuk. Hij is er niet vandoor gegaan! en ik reed op een begeven moment ineens naast iemand andershaha
ponylovertje schreef:Ik ben vandaag dus ook wezen kijken! Vond het super leuk om al die haffies eens bij elkaar te zien. Verder heb ik gekeken toen Amigo zijn Z proef moest starten! En bij het springen 70 cm heb ik je volgens mij weer gezien! Mooie vlechten had ie in
Verder heb ik wel een geschoren paardje gezien in de buurt van die Z-ringen, aan de rand van het bos stond die een tijdje te wachten. Was dat een bokker? Ik had een bruin eurostar vest aan en heb lang rood haar
Verder vond ik de parade ook leuk om te zien!
En ik had nog een pk-petje gekocht bij een kraampje daar
ladylay schreef:dan heb ik jouw zien lopen
ik was de gene met die mega zonnebril en roze muts
ladylay schreef:dan heb ik jouw zien lopen
Samy schreef:In je joging broek
ponylovertje schreef:ladylay schreef:dan heb ik jouw zien lopen
haha oke lolDan heb ik jou ook wel gezien! Bij het springen ging ik nog speciaal opletten of ik jou zou zien starten, maar toen je aan de beurt was bleek dat je niet startte
had ik voor niks zo opgelet
lotteluvah schreef:ladylay schreef:dan heb ik jouw zien lopen
Ik heb jou ook gezien. Jammer dat je niet hebt gesprongen. Had Bijou ook wel eens willen zien
Saskia9 schreef:hoihoi!!
Ik heb 187 punten gehaald in de dressuur!
springen 2 weigeringen,
ik was diegene met die blauwe springschoenen en dat blauwe jasje,
Mijn paard sprong vanuit stilstaand sprong nummer 5!
Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van mij?
ik had nummer 93!
Was echt leuk,en Laura, we hadden inderdaad van parade partner gewisseld!