Ik heb zaterdag hopelijk laatste L1 wedstrijd!...... Had mn vorige afgemeld omdat ik ziek was maar nu zaterdag ga ik wel... en over 2 weken ga ik L2 proberen!
Opgeven voor de wedstrijd in Didam als we geen extra juryleden meer bij kunnen regelen is er nog plaats voor 6 Combinaties en dan is de wedstrijd vol. Dus geef je snel op voor deze wedstrijd als je nog mee wilt.
Zaterdag 16 Mei Manege het Hooge End 2 proeven met of zonder startkaart.
HIj Liep goed We zijn echt weer met sprongen voor uit gegaan en daar was ik super tevreden mee! Proef ging ook goed, geen grote fouten, alleen sb moet meer bevestigd worden. maar dat weet ik en daar zijn we hard mee bezig..
Had 171 en 176.. vond zelf winspunt waardig (andere mensen ook) maar ja..
Aranel
Geplaatst: 29-03-09 14:32
Mandy zei gister idd dat je proef netjes was Marijke Jammer dat je dan geen winst hebt! Niemand had winst in de M toch? Wie had je als jury? Ben achteraf maar blij dat ik niet gegaan ben aangezien Saartje een (beginnende) kreupelheid heeft en ik had ws toch ook geen winst gereden.
Ja Karin.. Waar had Donja last van?? I keek echt met verbazing naar je proef.. Ik ben van jullie gewend om super proeven te zien..
Mevrouw Verhoeven, vriendin van mevrouw Crebas Nou ja volgende keer beter, ben gelukkig weer op goede weg, zat gewoon tegen de verliespunten aan... En nu gaan we weer richting de winstpunt
Jammer dat je geen wp had Marijke, maar dat het gevoel goed is, is ook belangrijk Fijn dat dat er in ieder geval weer is En inderdaad, mooie stijgende lijn
@Amigo_ ik en Donja scheuren het hele binnenseizoen al zo door de bak.. ene keer erger dan de andere... binnenbakkenfobie. Donja vind het echt dood en dood eng en ik kan het beest niet aan dr hoofd krijgen dat het best meevalt... helaas ook op onze laatste wedstrijd.