Ff een paar bijleespost omdat ik in het weekend moeilijk kan reageren maar lees wel mee , maar vind reageren lastig op de gsm 
Kim: Leuk van dat longeren, wij zijn ook aan het oefenen voor dat actief achterbeen 
Romy: Zo jammer van de veredus getten , waarom durfde je ze niet gebruiken ?
Ik heb die met carbon gel , deze moet ik nemen van de dierenarts voor mijn vorige merrie en deze passen ook mooi op Tara , echt super getten ben er zeer tevreden van !
Noa: Zo leuk dat je kanjer je beschermt , denk dat het bij mij eerder omgekeerd is haha xD
Charlotte: Ik wil ook op wandeling
& Wat een knapperd heb jij onder je kont !
Faith: Wat staat roos haar tog goed !
Ff over dat stallingsgeld: Ik vind dat jullie in nederland blijkbaar wel weinig betalen. Ik betaal nu 340 (voor een pony) voor een box van 2.5x3 je hebt er poetsplaats, douche , solarium , een super grote buitenpiste (met boompjes enz ^^ ) en een mooie grote binnenpiste. er zijn weien maar je moet ze er zelf inzetten en uithalen. En hier is dit echt een normale prijs , vind je niets goedkoper. Meestal is het 350 voor een pony en 375 voor een paard. :/
Zaterdag in het zonnetje gereden, ze ging suuuper goed. Was zelf verschoten want het was langer als een week geleden dat ik had gereden. Mijn Monstertje