Hey meiden, lang geleden dat ik hier geweest ben! Ik ga even bijlezen vanaf p.10
P.10: Merry98: Wat een verschil zo! Indy is er alleen maar op vooruit gegaan M_hartje_M: Angel ziet er goed uit, hopelijk hebben jullie nu wel een fijn zadel gevonden. Marlis: Peep ziet er goed uit, hier was ze nog lekker aan het werk. Hopelijk is ze snel beter. Leuk om ook weer een Kyra foto te zien Chasey: Wat is James donker! Mooi hoor . xLeoniee: Leuke foto's, je ziet er duidelijk erg gelukkig uit idd! _KaWi_: Hahaha, die 2e foto is zo herkenbaar Alanaa_: Knappe Bo horsii: Kyra is echt al zooo groot . Ik ben heel benieuwd hoe die er over een jaartje uit gaat zien!
P.11: loontjjeee: Zo, die Nieva heeft nogal een manenbos! Marlis: Peep en Kyr weer! Lekker springen hoor, ook met je dressuurzadel. Lol met je knol hebben horsii: Nog leuke springfoto's van met Peep, super! xmarijn: Finesa ziet er super uit PeerAppel: Heerlijk zo met de kar gaan rijden!!! hempy: Wat een enorme haflinger! Leuk ding Evelyne: Knappe Angus, mooie foto's heeft Kayleigh gemaakt enefde: Knappe Mika, grappige blooper Marlis: Kyra staat hoog op de benen zeg, die gaat nog wel wat groeien PeerAppel: Abby heeft er duidelijk plezier in, heel fijn om te lezen! _KaWi_: Ziet er een heerlijke vakantie uit
P.12: stvieee: Leuke foto's bootjee99: Super leuk om een haflinger in deze discipline tegen te komen! paljaslaura: Ziet er heeeel netjes uit met Marea!! Lovesx; Leuke foto's van Flip enefde: Longeren ziet er fijn uit _KaWi_: Nog zo'n heerlijke vakantiefoto's!! Ik ben stiekem een beetje jaloers hoor MariekeS_: Leuk dat je nu al zoveel vooruitgang merkt! SaartjeNina: Ah heeft Saartje een ezel als vriendje? Ik wil ook zo graag een ezel
P.13: Marlis: Zo, dat staat Kyra goed hoor, zo'n zadel ! Wat ziet ze er ook super uit! Wat is Peep toch een brokkenpiloot . Rare reactie van die smeden trouwens.. Merry98: Leuke foto's van je poowns! Indy ziet er ook zo knap uit he Alanaa_: Bo ziet er goed uit! Hoe kweek jij conditie en spieren bij je jonkie? Hier staat Raven gewoon heel de dag te eten Chasey: Heerlijke knuffelfoto met James Die conditie komt wel weer straks horsii: Haha Kyr met een snor! Raven krijgt altijd een baard. Zullen ze hip vinden zeker? Fee_: Ginger ziet er súper uit! En wat een mooie set heb jij! stvieee: Stoere haf heb jij, ook mét roze dekje Chasey: Ik blijf zo'n foto's super eng vinden . Dat je dat durft ! Zo stoer! Imke86: Leuke haf Alanaa_: Mmmmh grasjes BenteMaxime: Elise heeft zo'n super leuke uitstraling Marlis: Kyra heeft duidelijk veel plezier Chasey; Je bent geen dikke bolle , al kan ik begrijpen dat je je wel zo voelt momenteel.. Nog eventjes
P.14: Melissa1996: Die clinic ziet er super uit! Marlis: Leuk Kyrtje _Sanne: Leuke foto's van Nino, wat een beer . Veel plezier gewenst samen! PeerAppel: Mennen ziet er erg leuk uit met Abby!! Fijn dat het zo goed gaat . Ze bouwt er ook veel conditie mee op! Melissa1996: Leuke foto zo met Arko erbij! Marlis: Vakantiefoto's zien er super uit! LisanneElena: Leuke haf hoor! Marlis; Wat een heerlijke omgeving daar!! Merry98: Wat zien jouw meiden er super uit ! Super mooie foto's ook!! paljaslaura: Leuke foto's! Marlis: Arme Peep, sterkte ermee nog.. Imke86: Leuke foto's horsii: Al bij al ziet jullie vakantie er wel super geslaagd uit 120941: Leuke haf heb je!!
P.15: Melissa1996: Leuk dier is Arko Sientje heeft er ook duidelijk plezier in!
Mara gisteren al de beentje opgeschoren, maandag gaan we de messen laten slijpen en dan kan de rest van het warme kleed er ook af. Dat is zoveel fijner met rijden voor haar. Hier haar nieuwe coupe parasol al even voorstellen
@ Imke86: Leuke foto's. @ Horsii: Ons knappe topper op vakantie @ 120941: Leuke haflinger, aansprekend koppie. @ Melissa1996: Lekker springen met Sientje. En vind Arko zo leuk @ Ine: Prachtig kapsel heeft Mara, haha Wordt ze helemaal geschoren? En knappe Raven.
Nog een foto van mijn knappe Peep op vakantie. Beentje gaat goed, is minder dik maar helaas 2 weken rust dus heeft ze weide vakantie.
@marlis mooie foto's van je knappe dames. @ine geef je groot gelijk. Het hele kleed is echt warm he @melissa waauw mooie foto's
Mijn haf gisteren helemaal geschoren
Hier een foto probeersel van mijn vriend van vandaag rijden. Vind het erg leuk.
En nog een normale foto.
Merry98
Geplaatst: 06-10-13 23:28
Melissa1996: leuke fotos Marlis :sneu hoor die wond! maar geneest t al goed? Imke86: lekker he zo bij je paard zitten. Vind ik altijd heerlijk rustgevend. horsii:Ziet er heerlijk uit! vooral die waterbak :p 120941: leuke haf Melissa1996: mooie fotos Ine23: ik lachte me rot om die 1e foto hahaha. En raven word mooi! Marlis: kyra word ook groot idd mandje: leuke haf
En vandaag hebben we weer lekker gereden. Inmiddels kunnen we ook beide kanten op galoperen. Dit kon niet want mevrouw bleek ontzettend vast gezeten te hebben in der lijf..Lang leve de osteo. Sindsdien heb ik een heel ander paard. En nu gaat alles een stukje makkelijker. Nog wel wat onstabiel en plat door de bocht crossen. Maar ey.. Dat is weer te trainen. Hier een fotootje van het uitstappen buiten. Even over het mooie gele veld gekeken.
En nog een van laatst.. Nieuwe mode T jammere van erg lange manen is dat t meestal om der hals gaat zitten ipv voluit wapperen..
njiloj
Geplaatst: 07-10-13 19:19
Hier een stille meelezer. Ik geniet altijd van jullie mooie foto's.
Ik ga niet op alle foto's reageren, maar wil wel graag mijn ITP met jullie delen:
Aangezien er veel paardjes op bokt zitten met strizzi in de stamboom, is het misschien leuk om zijn moeder te zien!
enefde
Geplaatst: 07-10-13 20:58
En we hebben het weer niet bijgehouden, nu na een poosje weer meegelezen te hebben gaan we weer verder waar we gebleven waren.
pagina 12: @_KaWi_, tis beetje jammer dat het de laatste tijd eigenlijk helemaal niet beter gaat, redelijk poedersuiker zelfs.. haha super leuke foto zo al die konten bij elkaar! @MariekeS_, wauw die ziet er echt heel gaaf uit zo! Wat een verbetering! @SaartjeNina, gaaf zo die regenboog! @Merry98, thanks haha, we zijn een poging aan het doen tot gewoon normaal lopen.. gaat nog niet zo makkelijk maarja
pagina 13 @Marlis, knappe kyra! Echt super dat ze zo braaf is! @Merry98, haha je hebt het vaak dat pony's anders zijn als je ze een poosje hebt, maar ze is wel echt super leuk! En ik blijf stik jaloers op je roze hoofdstel.. @Alanaa_, geheh jij was ook in Ermelo? Ahw knappe bo @Chasey,gehehe mika en longeren is soms ook drama, rechtsom probeert ze altijd om te draaien, ik kan ook niet rechtsom beginnen, moet eerst poosje linksom en en dan rechtsom, anders keert ze gewoon om. Vervelende maflinger. maar ze is leuk Ahw lieve knuffel foto's! Kun je geen bijrijder vinden zodat James nog wel een beetje in conditie blijft? @horsii, heb respect voor de mustache. @Fee_, gave foto's! Ik heb je topic ook gezien, wat heb je echt een onwijs gave haf! En ik vind je tuig echt super gaaf! Stikjaloers hiero.. @stvieee, gehehe echte mannen dragen roze @Chasey, haha ik vind het altijd heerlijk om oude foto's te kijken, word ik helemaal happy van, snap in jouw geval wel dat je er niet zo happy van word.. @Imke86, wauw wat heeft hij een grote bles zeg! @Alanaa_, gehehe bo denkt gras? Ik zou mika in elk geval niet meer mee krijgen xD @BenteMaxime, leuke haf! Heeft een mooie diepe kleur man! @Marlis, gehehe knappe kyra! @Chasey, ahw lieve foto! Je kunt nu ook echt al heel goed zien dat je zwanger bent, hoe lang moet je nog?
pagina 14 @Melissa1996, super gaaf! Ik wil dat ook echt nog heel graag een keer doen! @Marlis, gehehe met je ogen dicht is het ook veel leuker @_Sanne, gave haf heb je! Heel veel plezier met hem! @PeerAppel, ziet er goed uit! echt heel gaaf! @Melissa1996, ahw super lieve foto van die 2 zo samen! @Marlis, super gaaf zo die hindernissen! En die staat super mooi op stal zo zeg! @LisanneElena, leuke foto! En welkom! @Marlis, ah super balen dat het zo snel afgelopen is! hopen dat ze er snel bovenop komt! @Merry98, wauw wat een onwijs gave foto's! @paljaslaura, ziet er echt super lekker uit zo buiten! @horsii, haha hebben jullie ze gewoon los gelaten de waterbak in? Super grappig! @120941, haha super leuke foto's! echt heerlijk zo om die boom heen
pagina 15 @Melissa1996, wat een knapperd! En ziet er super uit zo dat springen! @Ine23, gehehe hier worden ze altijd omgetoverd tot eenhoorn xD Gaan ze altijd zo blij van kijken.... @Marlis, gelukkig maar dat het beter gaat! Wel jammer dat je vakantie zo gelijk afgelopen is.. En kyra word mooi man! Echt leuke foto's in het topic! @mandje, wauw ziet er super goed uit! @Merry98, mag ik jou dekje hebben? En super fijn dat het nu lekker gaat! Jullie komen er wel! @njiloj, leuk topic!
Zoooo ik ben weer bij, ik moet het echt gewoon bij gaan houden maarja..
Mika en ik zijn ook naar Tripalon Bussloo geweest, was erg leuk en hebben een super fijne cross gereden! Welliswaar een aantal balkjes maar ik kon gewoon voorop, dat is me nog nooit gebeurd. zo ongelofelijk trots op Mika! Dressuur ging opzich wel fijn, linksom liep ze wel netjes al had ze een bordje achterop haar kont nodig met: Uitzwenkgevaar. rechtsom ging het gewoon bagger. Uiteindelijk afgemeld voor springen, hadden nog wel een uur moeten wachten en Mika was niet in een top conditie en al zeikes nat, vond het wel prima, hadden toch geen kans meer op prijs en ging er voor mn lol heen en was super blij met hoe de cross was gegaan
Dus bij deze ook nog een paar foto's, en het filmpje van de cross, ik reed samen met manon en haar haf wander, op bokt hier Mnon1994.
dubbel of 3-dubbel, weet het niet zeker.
Vind dit een super foto, beetje jammer was dat mika de sprong niet de moeite waard vond om haar benen voor op te tillen. ze vond het te laag xD
En een filmpje van de cross, mijn vader heeft de hele weg meegefietst en telkens gefilmd, jammer genoeg miste hij een paar van de gaafste hindernissen omdat ze een verkeerde kant op waren gefietst maar ondanks dat ben ik super blij met deze beelden, het was fantastisch en ga volgend jaar sws weer
Mariellee13
Geplaatst: 08-10-13 07:36
Mijn haflinger lisa
Mariellee13
Geplaatst: 08-10-13 08:12
Pagina 11 @loontjje Wauw wat een mooie manen @marlis aw wat een leukies heb je @xmarijn aw jullie waren een super team @PeerAppel aw wat leuk @evelyne wat een mooierd @enefde wow die eerste foto ziet er een beetje eng uit, maar de tweede foto is leukk @marlis aw wat een leuke hoofdjes @PeerAppel wauw wat een mooie manen zeg @_Kawi_ aw leuk zeg
Pagina 12
@stvieee aw wat een leuke haf ! @bootjee99 aw wat een leuke naam bobbi @paljaslaura wauw supper van jullie 2 de plaats @Lovesx Mooie flip @enefde aw leuk @_KaWi_ aw schattig @MariekS_ Woow wat een verschil zeg @SaartjeNina aw wat en schatje
Pagina 13 @Marlis Staat goed @Merry98 Aw super leuk hoofdstel @Alanaa_ wat een leukiee @Chasey aw lieve foto @Horsii aw snorretjee @Fee_ Wauw leuke combinatie jullie 2 @steviee aw super leuk dekje , ik vind het leuk staan , echte mannen dragen ook rozen @Chasey aw super foto @Imke86 aw wat een leuke haf @Alanaa_ Schattigg haf @BenteMaxime Leuk, veel plezier samen @Marlis wat een schatje @Chasey aw leuke foto's Pagina 14 @Melissa1996 aw super leuk dekje @Marlis Haha wat een gekkerd @_Sanne aww @PeerAppel Ja jullie gaan zeker goed doen als je wedstrijd gaat rijden @Melissa1996 aw super schattig @Marlis mooie stal zeg @LisanneElena en nu al zon knapperd @Marilis leuk stel jullie samen @Merry98 naw leuke foto's @Paljas aw Leuke haffiess @Marlis aw sterkte gaat het al wat beter ??
Mandje: Het rijden ziet er goed uit en vind je haf er ook super uit zien. Merry98: Blijf fan van jou barbie haf Enefde: Ziet er goed uit het springen. Mariellle13: Leuke haflinger.
Peep staat nog steeds te genieten van haar weide vakantie ivm haar been. Dus nog maar een leuk fototje van op vakantie.
En Kyra als barbie pony
Maaikehelene
Geplaatst: 10-10-13 20:48
Wat een ontzettend leuke haflingers komen er voorbij Ik ben zo ontzettend blij met de foto's van mijn fotoshoot die een vriendin en ik gedaan hebben met onze haffies dat ik ze even wil showen
@Mariellee13, ahw leuke haf! @Marlis, hihi blijf die foto in de waterbak leuk vinden En kyra is gewoon awesome @Maaikehelene, leuke foto's!
Bij deze ook nog wat foto's van Mika van afgelopen week, na Bussloo gewoon weer lekker thuis gereden, even gesprongen en paar dagen daarna gezellig naar de dijk gegaan
ik moet echt mijn knieën aangesloten houden en mn tenen naar binnen draaien..
En een chille buitenrit aan de dijk
Omdat galloperen zonder zadel met je handen los leuk is
@melissa1996, aaw wat een lieve foto die eerste! @Ine23, zien er allebei goed uit! @Marlis, 2 knapperds heb je @mandje, ziet er netjes uit! En die probeersel is net een tekening, gaaf! @merry98, fijn dat ze weer helemaal los is! En lekker sjaaltje haha @enefde, ooh wat leuk, lekker crossen!! @Mariellee13, leuk beessie @Marlis, geboren barbie pony haha @Maaikehelene, gave foto's en leuke paardjes! @Enefde, zonder handen is ook leuk ^^
Uughh ik mis de zomer nu alweer ...
Afgelopen zondag weer 2 winst gereden in de B! Super trots op mn bollerd. (Nadat we met een rodeo de baan in kwamen ) Was wel grappig, iedereen was daar zo verbaasd dat ik met n Haffie startte, dat toen ik foutloos rond was heel veel mensen naar me toe kwamen dat ik zo'n goeie pony had en ze het heel knap vonden haha x)
& super blij met mn nieuwe jasje
enefde
Geplaatst: 16-10-13 18:17
@paljaslaura, gehehe ja wij houden van crossen ^^ En super gave foto's! Ik mis de zomer ook gigantisch.. maar heb ook wel zin weer in de winter, maar dan echt het sneeuw zegmaar En gefeliciteerd met je puntjes! En super gaaf jasje man! Jaloers hier!
En afgelopen zaterdag meegedaan met Boscross Broekelo, geluk gehad dat het bij ons door is gegaan, was super leuk en ging zeer goed, wel als 2na laatste geindigd maar dat komt omdat wij er een lekker ritje van maakte en er dus 22 min over hebben gedaan. 8 min naast ideale tijd. nouja een strafpunt per seconde naast die tijd.. dan gaat het hard. maar we hebben nu al zin in volgend jaar
Enefde wat een leuke foto's en een vertrouwen. En wat een stoere fotos van de boscross. Paljaslaura ook al zo leuke foto zonder zadel en springen gaat goed zo te zien.
Marlis
Geplaatst: 16-10-13 18:25
Peep haar krammetjes zijn eruit dus wij hebben weer gereden voor het eerst vandaag Ze heeft nog wel een wondje, is nog niet helemaal dicht. Korst is er vandaag afgevallen. http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IEW7KO7L.jpg
En mn andere topper raakt eindelijk wat vetjes kwijt En vandaag met onze knappe wollige hafjes voor het eerst een stukje naar buiten geweest sinds we op onze nieuwe stal staan, zelfs Kyra onze knappe 2.5 jarige doet alsof ze hier al jaren komt haha.
@ Pieter25 heerlijk he, zwemmen! @ Marlis, mooie kleur heeft jouw haf @enefde gave foto's! Wou dat die van mij ook zo graag sprong hihi @paljaslaura gave foto's, die eerste is echt super.....vrijheid blijheid
Mijn sportknollie
Brechtjee
Geplaatst: 16-10-13 21:17
Enefde: die eerste foto Marlis: leuk dat je weer kan rijden, zonde dat je vakantie zo eindigde Pieter25: water is leuk Waldemar: netjes, voltige foto is super vet!