Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mloulou schreef:Flowq schreef:Degene die de paarden op ijzers hebben staan, doen jullie met de cross kalkoenen in de ijzers?
Oke, ik zie nu echt iets heel raars voor me! Een paard met vier kalkoenen onder zijn benen... Hahaha!
Wat bedoel je met kalkoenen
Mloulou schreef:Flowq schreef:Degene die de paarden op ijzers hebben staan, doen jullie met de cross kalkoenen in de ijzers?
Oke, ik zie nu echt iets heel raars voor me! Een paard met vier kalkoenen onder zijn benen... Hahaha!
Wat bedoel je met kalkoenen
Mloulou schreef:Dat geeft een heel ander beeld dan fladderende kalkoenen, haha.
Vandaag de 75 cm gehaald, ben helemaal blij! We moeten nog wel oefenen met het afspringen. Ik heb het nu (vaak) te laat door als ze te krap of te ruim voor de hindernis uitkomt. Maar we hebben zaterdag nog een les, dus dan gaan we daar mee aan de slag. Heb echt zo zin in de crosstraining! Ze voorspellen 15 graden, droog en half bewolkt, hopelijk komt die voorspelling uit![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sandrina schreef:Zeg dames zouden jullie je niet wat meer druk maken om de training dan om hoe je eruit ziet? Als je in het water valt, zien jullie er allemaal hetzelfde uit?