Wauw, Tristan heeft een lekker koppie zeg! Mooie foto!
kleintje91
Geplaatst: 03-07-12 17:44
dit is mijn haflingertje Diego. Hij is pas 4 geworden, en rijdt hem nu ongeveer een halfjaar. het is echt een eigenwijze, en nog echt een puber. Verder gaat het super goed.
Marlis, peeps en kyr zien er goed uit! Maaikee43 mooie lichte haf! Volgens mij is hij groot ook? _Tristan, mooi koppie! Kiddokids gefeliciteerd! Kayleigh, mooie foto's Hij ziet er goed uit!
Mijn knappies op de nieuwe stal echt een super plekje!
Mooie haffies weer!!! Afgelopen zondag een fotomeeting gehad bij ons op het strand aangezien dit te lopen is zijn ik en Wim ook gegaan... Hierbij een foto waar ik nu al verliefd op ben en die dus zeker besteld gaat worden en groot geprint!!
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 20:41
Twee knapperds. Hij wordt groot jastiehorse. Hoezo ben je verhuist?
Marlis ik ben verhuisd omdat ze het hier veel beter hebben. Dit is een paddock paradise, heel het jaar door buiten met schuilstallen, paddocks en onbeperkt hooi en zomers gras. Echt super! En het is maar 5 minuten fietsen, de andere stal was 15 minuten met de auto en een stuk duurder + veel onenigheid over het voeren.
@Marlis hij gaat naar de opfok in oktober. Wil hem hengst houden tot zijn derde en dat gaat niet tussen 3 merries
Evelyne
Geplaatst: 03-07-12 21:08
Kayleigh_ schreef:
Angus is behoorlijk wat volwassener geworden Evelyne! Het is zo'n knapperd! Zullen we nog eens afspreken als het mooi weer is?
Dat moeten we zeker doen! Maar eerst je her maken En natuurlijk moeten we ook ff kijken wanneer het goed weer is want ik geloof dat het de komende paar weken niet echt geweldig weer gaat worden
Mooie foto die op het strand zeg Ivi ziet er goed uit! Een heeeeel erg schattig veulentje gezien King jarig! Gefeliciteerd!!! Oef Tristen Hij lijkt een beetje op Angus,wat is zijn afstamming?
Wat een prachtige foto's weer!! Ik geniet elke dag ontzettend van alle mooie foto's die jullie plaatsen! Hopelijk kan ik over een tijdje ook leuke plaatjes met jullie kan delen!!
_KaWi_
Geplaatst: 03-07-12 22:24
Ook ik ben hier erg lang niet geweest Maar heb ook bijna elke dag even naar al die knappe hafjes gekeken die hier steeds voorbij komen.
Knappe kyra gezien, wat is ze al groot! En peeps op een nieuwe stal, gelukkig gaat het weer beter met haar.
Mooie foto van Tristan.
Knappe King die 4 jaar is geworden, gefeliciteerd!
En gelukkig weer wat foto's van Ivar! Heb ze ook gemist Kayleigh_. Geniet van het rijden morgen.