Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nadita schreef:@ Hilly: het eerste jaar dat we haar hadden (ze was toen 10 maand) kon ze niet door de wintervacht heenkomen. Ze had er vreselijke jeuk aan, had dan ook een enorm pak haar. (en heul veul luizen.
Toen hebben we haar op aanraden van de DA geschoren. De winter daarna heb ik haar op tijd onder dek gezet, daarmee blijft ze mooi glad en vrij kort in de vacht. En gelukkig geen last van huisdieren meer gehad![]()
Jouw Nobbi mag er ook zijnPrachtig hals.....
. Ik heb niet het idee dat nobbi er niet doorheen komt hij heeft alleen heel veeul haar,wintervacht had hij ook niet echt dacht ik alleen daar heb ik me dus in vergist want hij verliest nu nog steeds giga veel haar. Zie net trouwens dat jij die dekenwasserij hier in groningen hebt,is volgens mij niet zo ver bij me vandaan. Was van plan om binnenkort mijn dekens maar eens te wassen!

wel leuke fotos!

ik ben zeker weten fan van sterre. 
Heb echt zulke gave foto's van dat ze los is @ bak 

Beterschap dan!

Hij is zoooo braaf de laatste tijd!
CoronaLime schreef:Ah wat lief! Vind je vriend het echt leuk of doet ie het voor jou?
Hij heeft 11 jaar geleden les gehad, maar toen werd hij echt te allergisch waardoor hij gestopt is. Nu kan hij met Ivi in de buitenbak rijden en zolang hij erop zit, heeft hij geen last. Op de grond gaat het minder goed...
Hij was afgelopen weekend zelfs aan het pushen om naar de paardjes te gaan zodat hij kon rijden hahaha 

Wél een mooi dier!