@Yvank_; erg mooi filmpje! @MissToseland; Wat kan die mooi strekken @Marlis; leuke foto’s! @Viet; Mooie haf Je hebt trouwens ook een erg mooie wedstrijdset! @Farolover; Leuk halster staat goed! Waar heb je het halster gekocht als ik vragen mag
Ja opzich als je een belletje geef kan je altijd komen om te kijken. Alleen op zondag het liefst niet en swinters savonds na 6e het liefst niet. Maar savonds ga ik zoiezo niet dat stuk rijden, ga als ik er heen ga alleen op een vrije dag dat ik de tijd heb
@Balou_k; Krijg je zeker weten een goede zit van zonder zadel @felinetibor; mooie deken, staat je haflinger goed!
Balou_k
Geplaatst: 14-09-11 19:02
Dat zag ik niet op de foto's Die van hierboven dus
Ach ze doet het prima, ik gebruik het niet voor serieus werk maar als we lekker naar buiten gaan zonder zadel en zonder bit is dit gewoon prima, ze kan links recht stoppen en achteruit ze hoeft dan van mij geen bijzondere hals hoofd houding aan te nemen al denk dat ze dat heus ook nog kan
Vandaag hadden we een pitstop zodat baasje wat kon drinken en pony wat kon knabbelen vond ze helemaal niet erg
Sally heeft maandag de diagnose kanker gekregen heeft misschien nog enkele maanden. Maar haar ogen gaan al flink achteruit zitten nu in het ene oog een tumor en in de andere 2. Op dr neus ook enkele. Veearts vond het heel erg maar kan niks meer voor haar doen...
Heerlijke foto's weer Yvank, ga het nu met Nibbit ook bitloos verder proberen! Heb op Horse Event een F.R.A. hoofdstel, kingekruist gekocht. Dressuur, springen, buiten.. Tot nu toe doet hij het allemaal geweldig! Las in een ander topic je verhaal al.. Echt vreselijk..
Kyra gaat d'r vleugels uitslaan richting de opfok, stoere merrie!
@Yvank_; Oei dat is niet zo goed, heel erg veel sterkte
xmarloesx2
Geplaatst: 14-09-11 19:13
wat een leuke hafjes zitten er toch tussen! pff mmaar ik ben wel een beetje jaloers op nibbit hoor wat een knapperd en een mooi hoofdstel echt knap dat meisje kan ook goed rijden *kwijl*kwijl*