13-08-2011
Vandaag weer naar pony, kom daar voel me niet zo goed..
Even kletsen met stalgenoten voel me nog beroerder dus dacht weet je wat ik ga even de wei doen lekker in de frisse lucht ging me nog slechter, snel de wei gedaan hooi gegeven en het water bijgevuld.
Naar huis toe fietsen voelde me steeds slechter worden stond ik nog voor de brug ook..
Mezelf steeds aanspreken niet kotsen niet spugen niet overgeven niet nu !
Brug terug goed dus hup snel weer fietsen.. Voorbij het spoor en toen kon ik het niet meer houden

Weet zeker dat als ik niet voor de brug had gestaan dat niet was gebeurd..
Na een uurtje voelde ik me weer beter en ben in de avond nog gaan rijden met ponylief..
Heb bijgelezen maar heb nu eventjes geen tijd om te reageren.

vind Willem prachtig.
maar gelukkig stelde het niet veel voor.
wat is het toch een geweldig dier.
Boy en Alves zijn ook samen op de foto geweest en ze hebben elkaar niet opgegeten
). Ik heb hem normaal met deze temperatuur onder een vliegendeken staan, maar als stal hem buiten moet zetten wordt die deken natgeregend en staat hij nat in stal. Vandaar een regendeken... Zonder deken wordt hij gek van de vliegen

> Maar goed ik bont en blauw maar er wel weer op gezet door iemand en terug naar huis gereden.

alleen rijd ik nu op een haflinger stal en heb eigenlijk geen idee hoe ze het daar zouden ontvangen.. Zit soms stiekem beetje te denken om dressuur als basis te doen en dan af en toe voor de afwisseling/buitenritten western... Maar heb nog tijd zat. Poon is pas 4mnd onder het zadel dus kan allemaal nog.