Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal het eens opzoeken!
haha! ArabicQueen schreef:hmmm ja de site waar de startlijsten komen ken ik wel .. maar klein berichtje dat alles is ontvangen en transactie ook lijkt me kleine moeite..
tenminste.. Ik zou het ook niet graag doen. Neemt niet weg dat ik het niet vervelend vind dat je niks hoord hoor, hihi!
Ik had voor mezelf 1 overnachting opgegeven en voor Lita 2
werd dus ook gemaild! 
silby schreef:Nee je krijgt geen bevestiging....een week van te voren ong krijg je het programma thuis gestuurd met alle startlijsten geloof ik maar verder niks.....
silby schreef:Ze hebben ook altijd de arabieren keuring als het haflinger weekend is
Pauk schreef:Wisanda.. Als ze het kan waarom niet, er zit bijna geen verschil in de L, alleen jij moet met een volte met 1 hand kunnen rijden en het halsstrekken moet in draf.
ik ben ook gelijk met 5 winstpunten over gegaan na 3 wedstrijden
wisanda2003 schreef:Pauk schreef:Wisanda.. Als ze het kan waarom niet, er zit bijna geen verschil in de L, alleen jij moet met een volte met 1 hand kunnen rijden en het halsstrekken moet in draf.
ik ben ook gelijk met 5 winstpunten over gegaan na 3 wedstrijden
Ik heb de dsistrict kampioensschappen nog B ingeschreven... Stel dat ik door ga ( waar ik overigens NIET vanuit ga)... Mag ik dan op ermelo L starten? De hippiade mennen is op 18 september