Ok, eerst voorstellen( nu weet ik wel niet of het aan iemand persoonlijk via pb moet of hier) Maar ik gok op hier (en ben wel zeker dat ik wil blijven meepraten, lijkt me gezellig hier!)
Ik ben dus Sabrina Rij al 13 jaar paard eerst op wat manege pony's (van de dag dat ik 6 werd: beste cadeau ooit) Toen ik overmoest schakelen naar de grote pony's reed ik enkel op haflingers. Toen ik ontdekte dat bij ons in het dorp een man haflingers had, en ik hem nooit zag rijden (enkel met de koets) ben ik daar gaan aankloppen samen met een vriendin van me. Daar rijden we nu al 5 jaar op hun haflingers Charleck was m'n grote liefde maar is helaas op 15 maart 2006 overleden. Nu heb ik Woest een haflingerruin van 1m53 groot,hij is op 1mei 4 jaar geworden, heeft veel behang, wat lang gebouwd, super lief, en hij is nu 7 maanden ingereden. Ze gaan ook voor de koets maar dat durft wel eens "leuk" aflopen, ze hebben nog wat schrik maar dat gaat er langzaam uit).
In totaal hebben we dus 4 vz haflingers. Woest en Fanny zijn mijn verzorghaflingers, Milano en Wallas zijn de verzorghaflingers van die vriendin van me (wallasliefje hier opbokt).
Met Woest doe ik aan VD en gewoon dresuur( springen komt later). Verder ben ik 19 jaar oud, en ben nu af aan studeren (bedrijfsbeheer en etalage) Verder weet ik niets meer te zeggen. Dit is Woest: en foto's van woest en fanny vindje ook nog in m'n profiel.
Hoop dat dit goed is, verder mag je alles vrijblijven vragen.
Okee ik ga me dan ook maar even voorstellen. Ik ben dus Eva. 13 jaar. Geboren in een klein plaatsje in Gelderland. Velddriel. Ik heb zelf een haflinger Lou lou. Meestal doen we gewoon een beetje aan dressuur. Deze maand hadden we onze eerste wedstrijd in de B. Lou lou heb ik nu zo'n 3 1/2 maand. Ze is lekker eigenwijs. Een foto: