sabby schreef:moooie haf Sussiejj!!!
Echt een knapperd hoor![]()
Iemand ervaringen met het vaker verplaatsen van een jong paard? Ik wil de mijn ealweer gaan verplaatsen nl...Het blijkt steeds niet goed genoeg (denk aan geen enkel toezicht bij nader inzien), maar vraag me af in hoeverre een paardje eronder zou 'lijden' ? T gaat (als t doorgaat) de 3e keer in haar jonge leventje worden. ! 1e keer met afspenen, toen na 1 winter, en nu na 1 zomer weer. Ze lijkt zich er echter prima onder te houden, maar ik voel me er niet goed bij.
Mm zo ff een nieuw topicje over openen denk ik
dank je wel
en de anderen ook natuurlijk
het verplaatsen van een jong paard kan de nodige stress bij komen kijken..
jij hebt dr al vaker verplaatst en zoals je zelf zegt lijkt ze er zelf niet zo'n last van te hebben
wat ze wel op jonge leeftijd leren (mijn mening) is dat nieuwe dingen om hun heen niet erg/eng hoeven te zijn..
ik denk dat te vaak niet goed is natuurlijk maar denk dat het niet heel veel kwaad kan..
ik weet niet waarom je precies gaat verhuizen voor 3de keer..
maar als het om de stal gaat misschien een goeie stal zoeken?
niet boos bedoeld, maar als je eerst even kijkt of het zowel voor jou als je paardje bevalt dan hoef je er misschien ook niet meer weg
succesasra kan ook beetje VD :
http://img179.imageshack.us/img179/245/ ... 858dn4.jpg

. Gelukkig mocht ze 'om de hoek' op een enorme wei met een paardje als nood dus. Ze heeft daar de hele zomer lekker 27/7 op de wei gestaan> Tis daar wat plaats betreft net t paradijs maar er lopen dagelijks (zonder dat ik t wist) Penny's die wei in die erop willen kruipen (ze is 17 maanden grr), de paardjes blijven met halster om staan waardoor ze vast komen te zitten, ze hebben geen water terwijl ik daar voor betaal etc etc. Ook niet te doen dus.
. Tis echter wel de bedoeling dat dit -als t doorgaat- voor zeer lange tijd is

Kan steeds nite plaatsen