Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.Miiejs schreef:Goedemorgen!
Zo meld me maar weer even, heb een beetje vluchtig bijgelezen, jullie gaan echt hard zeg...
Had even niet zoveel tijd en zat met mijn hoofd ergens anders.
Bri wordt morgen ingeslapen... Vind het echt zo vreselijk erg, maar ik weet dat dit het beste
is, ze gaat echt met de dag achteruit en is echt niet meer de vrolijke opgewekte pony die ze ooit was.
Zag allemaal leuke foto's voorbij komen! Kalfjes, cavia's en knappe haffies in de sneeuw!
Jeetje meid, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte, dappere beslissing.. Ik weet hoe je je voelt... Dikke

Miiejs schreef:Goedemorgen!
Zo meld me maar weer even, heb een beetje vluchtig bijgelezen, jullie gaan echt hard zeg...
Bri wordt morgen ingeslapen... Vind het echt zo vreselijk erg, maar ik weet dat dit het beste
is, ze gaat echt met de dag achteruit en is echt niet meer de vrolijke opgewekte pony die ze ooit was.
Zag allemaal leuke foto's voorbij komen! Kalfjes, cavia's en knappe haffies in de sneeuw!
wat een verdrietig nieuws , vreselijk!
Je kijkt wel heel goed naar je paard 

Wiek3 schreef:Oh ik ben wel nieuwsgierig naar het Pro Deo verhaal... heeft iemand zin om me bij te praten?
Ik zit alleen maar met mn neus voor de caviakooi... heel erg haha.
Was net op een verjaardag, belt mn vriend: Je moet komen ze is aan het bevallen! Ik gelijk in de auto gesprongen, moeder mee, nichtje en vriendin mee... Loos alarm hahaha. Lief was zo bezorgd dat hij dacht dat hij al een pootje gezien had. Bleek hij toch verkeerd gezien te hebben :p. Wel leuk dat hij zo begaan is met de beestjes. Onderling met zijn vrienden wordt er zo nu en dan nog stoer gegrapt over een cavia met kerst enzo. Stiekem menen ze het niet.
Leuke foto van de blije doos Mando. Je hebt een drukke dag achter de rug!!!
Mando schreef:En Wiek, zijn de humpies er al????? Ben je verrast vannacht.
Leuk topic Suus. gewoon lekker genieten
Leuk mikkiej dat je dat gaat proberen, vaak als je er zelf nuchter onder bent gebeurt er weining hoor.
Even ter info, ik lees vaak wel mee maar jullie gaan soms zo snel dat ik niet eens meer weet waar ik op moet reageren en dan ben ik het vaak alweer vergeten.
Kunnen we er niet 45+ en een haflinger van maken.... ow ja wel met een stukje vergeetachtigheid

Faringo schreef:Gister lekker met Storm gereden in een beetje bevroren bak. Hij staat sinds gisterochtend zonder ijzers. Wil het de winterperiode even gaan proberen zonder. Gaat ie niet goed lopen dan gaan er alsnog weer sneeuwschoenen onder, maar als het zo lukt dan scheelt het me een boel centjes.
Ben nu weer fijn op het werk. Hoop een beetje tijd te hebben om te bokken tussendoor haha.
Miiejs schreef:Goedemorgen!

Faringo schreef:Vind het wel heel netjes van je dat je iedereen hebt ingelicht over de ziekte van Bri Mies. Daarvoor wil ik je echt een complimentje geven want veel mensen zouden dat niet doen. Tja en wat die mensen er vervolgens mee doen dat heb jij niet in de hand.
Logisch dat het de hele dag door je hoofd spookt. Denk aan je meid!!
Je kunt er ook niet van op aan hea.